@nicky Gefeliciteerd, wij willen het pas met de kerst vertellen tegen onze ouders hoe moeilijk het ook is hahah, een paar collega's weten het wel, daar heb ik gewoon een hele goede band mee, mijn beste vriendin heb ik het ook verteld. @juli10 Gefeliciteerd, voor ons is het de eerste.
welkom juli10 en gefeliciteerd. Wat fijn, de eerste maand al zwanger! Geniet ervan. En je mag zeker hier komen meekletsen. Hoe gaat het met de klachten dames? Ik ben sinds enkele dagen toch zo ontzettend moe, kom niet meer bij. Zou het 's avonds het liefst om 19u in mijn nest kruipen, doe dit dan maar niet, met als gevolg dat ik bijna rechtop in slaap val. Slaap de hele nacht door, echt een wonder, want ik ben een hele slechte slaper. Als ik 's ochtends opsta ben ik nog doodop. Net alsof mijn lichaam nu opeens denkt: nu ben je zwnager, ga al dat slaaptekort van de afgelopen jaren maar eens inhalen jij.....
@ malle, wij gaan het volgende week aan onze ouders vertellen. Ik zie ze gelukkig voor die tijd niet meer, anders zou ik het er wel erg moeilijk mee hebben om mijn mond te houden. Gisteren belde mijn moeder en die vroeg wanneer we weer naar het ziekenhuis moesten (we waren bij de fert arts). Ik heb maar heel kortaf geantwoord: 'als ik volgende week ongesteld word moet ik eerst weer een echo en dan gewoon weer verder met de medicijnen.....'
Haha heerlijk he. Ik ga smiddags vaak ook even slapen! Verdere klachten; veel plassen, gigaborsten (nu al!) en vlagen misselijkheid.
YEAHHH!!!! Het voelt al als een hele mijlpaal vind je ook niet De vorige keer kreeg ik mijn mk bij 6.1 week. Nog eventjes doorbijten en dan heb ik het gehaald Heb trouwens gyn gebeld over mijn stomme test. Geen zorgen maken was haar antwoord. Zolang je geen bloed verliest is er niks aan de hand!
we hebben ook gewoon precies dezelfde banner gemaakt hè? Hihihi. Ik vond de onderschriften ook zo leuk van de banners van mijnticker.nl Bij mij is het tot 2x toe met 6 weken misgegaan. Maar niet dit keer, dit is een blijvertje. Ik ben mezelf moed aan het inpraten hahaha. Morgen komt mvm, kan ik meteen weer in potjes gaan plassen. Ik heb wel zin in de test van morgen hahaha. Oh ja, jouw kindje blijft ook gewoon plakken. Juli 2012 krijgen we een babyboom in NL.
Ik heb net ook maar eens mijn giga buik in het juli'12 buiken topic geplaatst hahaha. Denk dat ik nu om de 2 weken een foto ga maken om te zien hoe ik groei. Nu is er niks te zien, vanavond zijn mijn darmen weer flink opgezet....
@ nicky hahaha ik hoop het, ik doe mijn best om mijn mond te houden en ga voor die tijd ook maar niet veel lags denk ik hahah @december, ja echt moeilijk he om dan te liegen!! hahah bosbessen grappig!!!!
@malle ja inderdaad moeilijk, maar echt als liegen voelt het ook weer niet. Ik weet dat ze volgende week een gat in de lucht zullen springen en ze me dit 'leugentje' totaal niet kwalijk zullen nemen.
Ja ik heb meteen een foto van de test gemaakt Kan een van jullie me eventjes zeggen hoe ik deze hier kan plaatsen? Het is geen knaltest maar wel duidelijk genoeg. Klachten; ben nu de 3e dag toch wel misselijk. Verder alleen een rommelende buik en heb het idee dat ik vaker moet plassen. Bij mijn zoontje had ik ook nauwelijks klachten dus dat is wel prettig. Nu natuurlijk hopen dat dit ook zo zal blijven haha Wij willen het ook nog tegen niemand vertellen. Alleen mijn vriend vind het nu al lastig haha. Heb vanochtend mijn moeder en zus gezien maar het lukte me goed om niks te zeggen. Ze wisten wel dat we weer voor een 2e kindje gingen en riepen heel hard dat ik het toch niet voor me kan houden dus dat wil ik ook eventjes bewijzen he!
@juli10 als je naar de knop 'meer opties' gaat (naast 'snel reageren) krijg je een uitgebreide pagina om je bericht te tikken. Als je dan wat naar beneden scrolt staat er 'beheer bijlagen' als je daarop klikt kun je een foto vanaf je pc uploaden en in je bericht plaatsen. Succes.
Dankjewel Hier is de test: Ik doe over 2 dagen nog een test en dan hoop ik dat hij een stuk duidelijker is. Bij mijn zoontje teste ik pas een week na mijn nod dus dat was meteen een mooie knaltest!
Hoi dames! Wat leuk om weer allerlei nieuwe gezichten te zien hier: gefeliciteerd allemaal!! Hier gaat alles goed, gedurende de dag zwelt mijn buik wel steeds meer op en voel ik goed dat er spanning op staat. Wel grappig hoor mijn borsten doen trouwens echt enorm zeer, zijn ook al wat groter heb ik t idee. Maargoed, zo groot zijn ze niet dus een beetje toename in omvang is welkom Verder gaat het goed, af en toe wat misselijk of juist enorme honger, maar niet meer echt beroerd geweest. Merk nu wel dat ik echt moe begin te worden. Geen psychische moeheid meer maar echt lichamelijk, alsof ik een marathon heb gerend ofzo. Op het werk vind ik het moeilijk m'n concentratie er goed bij te houden, ben af en oe echt even "weg". Hoe doen jullie het allemaal met werk? Ik werk nu gewoon 40 uur, maar heb zon vermoeden dat ik dat straks niet meer trek. Werken jullie allemaal?
@ All: He meiden, ik ben erg ziek opt moment. Veel migraine en spugen ik denk ook een buikgriepje erbij ! Ik heb niks terug gelezen maar wilde het jullie ff laten weten. Zodra het beter gaat kom ik zeker weer mee schrijven. En als er iemand zwanger is zouden jullie me dan pbtje willen sturen want daar ben ik natuurlijk erggg benieuwd naar! Alle nieuwe meiden WELKOM Liefs enjoyllive!
Gefeliciteerd, alle nieuwe zwangeren! Wolkje, ik werk 2,5 dag, dus voor mij moet het goed te doen blijven. Misschien dat ik het op termijn wel over 5 ochtenden kan verdelen, maar dat hangt af van hoe ik me voel. Moet zeggen dat ik die andere 2 volle dagen vrij wel erg prettig vind nu. Wat je zegt over de marathon lopen, zo'n gevoel heb ik soms ook. Als ik de hele dag heb gewerkt, lukt het me niet om s avonds nog te gaan sporten, gewoon te moe. De planning wat dat betreft moet dus wel anders. Verder, mn borsten voel ik niet echt. af en toe iets meer, maar niet extreem. Wel inderdaad de opgezette buik. Zei gister nog tegen mn vent: ik kan mn buik niet eens meer intrekken! Zo'n gek idee is dat. Wel veel krampjes overdag, en vanochtend was ik echt beroerd. Het gevoel dat ik toch snel naar de wc moest rennen, maar dat viel mee gelukkig. Ow ja, heb wel wat last van obstipatie, erg vervelend! Enjoyllife, beterschap! ik hoor meer mensen die last van een griepje hebben. Hoop dat je snel weer opknapt.