Bevallen in de mooie maand JULI :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Enjoyllive, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @juli10: het zal vast een mooie duidelijke test zijn vrijdag. Kom je wel weer showen hè? :)

@wolkje85: nog iemand die kampt met vermoeidheid. Ik werk 36u, maar ik werk in wisselende diensten, ook weekends. Daardoor werk is de ene week 48u en de andere maar 28u, heel wisselend dus. Ik vind het nu wel fijn op mijn werk. Sta ik er niet zo bij stil dat ik zwanger ben en dan heb ik ook minder tijd om erover na te denken of het allemaal wel goed zal gaan. Ik kan mijn concentratie er goed bij houden op mijn werk. Ik wil gaan proberen om tot 36 weken door te werken, maar dat is natuurlijk nog heel ver weg. We zullen wel zien hoe het loopt.

@enjoyllive balen dat je je zo beroerd voelt, hopelijk voel je je snel beter meid.

2. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    ik werkk 32 uur in huishoudelijke dienst, veel lopen,tillen enzo, ik ben ook erg moe en heb dat gevoel van die maraton, 's avond werk ik ook nog soms thuis,(nagelstyliste) en ik heb ook nog een paard, ik ben benieuwd hoe ik dat allemaal ga doen hahah, verder ook wat krampjes in buik, nog niet misselijk en ook geen pijnlijke borsten, tepels een klein beetje. Valt mee dus:D

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @wolkje: Ik heb inderdaad ook sinds een week dat ik in de loop van de dag een opgezette buik krijg. Ik heb normaal een platte buik dus dat gaat nog wat worden met verbergen dadelijk. Ik ga me nog maar een aantal tuniekjes kopen om mijn buikje goed te verbergen!

@enjoyllive: Beterschap! Ik hoop dat je snel opknapt en weer gezellig mee kunt komen kletsen.

@december: Ja natuurlijk kom ik hem hier laten zien, dit is de enigste plek waar ik lekker vrijuit kan praten he haha.

4. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    morgen komt mvm, dan mag ik nog een testje doen, die ga ik ook bewaren, ben benieuwd:)

5. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hey dames,

Wat een kletskousen zijn jullie zeg hihi

Mallle; spannend mvm morgen. Goed dat je daar aan mee doet! En zwaar hoor 32 uur werken in de hhdienst. Blijf je dat na je bevalling ook nog doen?

juli, tis wat met die buik. Maar wel erg leuk natuurlijk!

December voor jou helemaal pittig 36 uur. Blijf je dat doen als de kleine er is? Lijkt me loeizwaar ;)

Enjoy; beterschap meid. Niks aan ziek zijn.

Hier wat rust kunnen vinden. Dag 6.0 doorgekomen en dan morgen nog en dan ben ik verder dan ooit hihi. Net weer gespuugd. Heb niet last van ochtendmisselijkheid maar van middagmisselijkheid. Ben er blij mee, is een goed teken toch?

Ik heb nu een week vrij. Werk 21 uur per week. Ook onregelmatig. Ik werk alleen op een zware doelgroep. Agressie en andere fratsen zijn aan de orde van de dag. Ik vind dit normaal niet erg. Nu maakt het me soms angstig. Als ik maar geen tik in mijn buik krijg oid. Ik verwacht dat ik er met 34 weken al uit ga. Puur voor mijn eigen veiligheid ;) Misschien ook al wel eerder.

Liefs

6. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    @ jo1984: Oh lekker een weekje vrij:)
    Ja mijn buik mag van mij snel dik worden, heerlijk! Bij mijn zoontje was het pas echt duidelijk zichtbaar met 18 wkn. Dat mag nu wel wat eerder, lekker showen:D Maar aangezien we het tot 12 wkn geheim willen houden moeten we hem nu nog maar eventjes verbloemen zodra het zichtbaar begint te worden.

7. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    #167 meow, 23 nov 2011
    Laatst bewerkt: 23 nov 2011
    @juli10; gefeliciteerd, mooie test hoor

@malle; wij willen t ook pas met kerst aan onze ouders vertellen, der rest van de familie volgt pas met 3 maanden

@wolkje; ik sta 3 dagen voor de klas, werk op middelbare school, dus allemaal pubers :D Voor mn dochter kwam, werkte ik 4 dagen, maar dat vond ik te veel met zo'n kleintje. Als alles goed gaat, ga ik 1 week voor de zomervakantie met verlof, dus ik kan t schooljaar gewoon afmaken, das wel fijn. En dan hoef ik pas ergens in december weer te beginnen, de zomervakantie telt niet mee voor je verlof :D:D:D

@Enjoyllife; das vervelend, beterschap!!!

@jo1984; lekker hoor een weekje vrij, maar zo te lezen zwaar werk. Gelijk heb je, dat je er eerder uitwilt.

@juli2010; mijn buikje mag pas na kerst gaan groeien. Bij de 1e ging ik pas na 15 weken iets zien, dus ben benieuwd.

Hier nergens last van, de eerste paar dagen was ik wel misselijk en had ik rugpijn, maar nu niks meer. Was de 1e keer ook zo. Totdat ik opeens op een dag kotsmisselijk wakker werd en ik dat 8 weken lang, dag en nacht bleef :( Hopelijk deze keer niet

Ik heb de "bosbessenbanner" nu ook, vond m leuker dan die ik had;):)

8. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me! :D

En natuurlijk allemaal gefeliciteeeeerd!

Wat ik verder nog kwijt wil:
    Voel me zo beroerd vandaag. Op het werk was ik echt niet vooruit te branden. Alles voelt zo veel vermoeiender en zwaarder. Ik sta in een winkel en moet de hele dag staan, lopen en rennen. En normaal heb ik daar echt de energie en zin voor. Maar dat zakt dus de laatste tijd allemaal. Ook veel meer last van koppijn en niet lekker in mijn vel zitten. Ach ja. :(

Verder wil ik het zo graag aan mijn moeder vertellen, maar weet nog steeds niet hoe. Het komt maar niet uit mijn mond hahaha.

9. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hier al vanaf erg vroeg aan het spoken. Heb honger. Pffff ik moest eten.

Vandaag 6.1 week, :D Deze dag door worstelen en dan heb ik mijn mk periode overleefd ;)

Misschien een rare vraag, maar hebben jullie ook last van extra afscheiding? Ik voel het zo nu en dan echt lopen. Wat direct reden is om naar de wc te rennen. Druk broekloeren of het geen bloed is :p

10. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Aan zee (ZH)
    @jo1984, ja er zijn zat vrouwen die graag kinderen willen en het niet kunnen, ik ben blij dat ik ze daar dan mee kan helpen, heb zelf een vriendin die daar door wel zwanger is geworden. Ik wil hier wel blijven werken maar niet meer zo veel denk ik, als dat lukt teminste, dat moeten we allemaal nog even gaan uitrekenen, misschien dat ik dan 20 uur wil gaan werken, ik ben zelf wel voor dat je gewoon thuis bent voor je kind en het niet 40 uur naar de kinderopvang stuurt, daar neem ik geen kinderen voor, maar daar denk iedereen anders over en soms kan het ook niet anders natuurlijk.

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Goedemorgen dames. Hier aan het wachten op de dame van mvm, toch wel spannend om dadelijk weer een testje te doen. Verder weinig nieuws, alleen nog steeds doodmoe.

12. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    @malle: voor jou ook mvm vandaag, hopelijk hebben we een mooie test bij hun

@jo1984: jij gaat deze dag doorkomen meid!!

13. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ik heb me de vorige keer ook direct gemeld voor mvm, maar kreeg toen bloedverlies. Op de een of andere manier durf ik het nu niet meer ;) Ook het feit dat ik weer een test moet doen, pfff moet er na mijn test van afgelopen week niet aan denken hihi

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    kan ik me iets bij voorstellen Jo. Ik had het de vorige keer ook moeten afzeggen. Nu wilde ik eigenlijk wachten tot na de echo, maar iets zegt me dat het nu goed zit en ik het gewoon moet doen! Ja, ik ben opeens heel optimistisch ingesteld haha.

15. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Ik ga dus maar braaf wachten tot na de echo ;)

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
  17. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Goedzoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauwie wat een mooie test!!!!!!
    Je bosbesje doet het goed dus! ;)

18. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Hier ook een primeur! Voor het eerst an plein publiek moeten overgeven... :( Was met hondje aan het wandelen en kon het niet meer tegenhouden. Stiekem ben ik er blij mee hoor, is een goed teken.

Mallle hoe was jou test?

19. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ja hè? Terwijl het teststreepje toch nog net ietsje lichter is, maar dat maakt natuurlijk niet uit. Die mvm testen zijn sowieso niet favoriet bij mij hahaha. Ik hoor maar van weinig mensen dat ze echt een knaller krijgen bij mvm. Ik had de vorige keer in elk geval niet zo'n mooie als nu, dus ik ben happy. Ik dacht wel even toen ze met de test bezig was: 'wat nu als er maar 1 streepje komt, sta ik mooi voor paal.....' Maar het tekende zich al meteen af toen de urine nog aan het doorlopen was.....

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    aaaah wat vervelend dat je dit is overkomen, maar de hormomen zijn in elk geval goed met je aan de slag...... ;)

Deel Deze Pagina