Lieve meiden, Hier heb ik even een topic aangemaakt waar wij zwangere gezellig kunnen kletsen over van alles en nog wat.. En uiteraard hoe onze zwangerschappen verlopen ! xx
Haiii meis.... Jammer dat het zo moet he.... maar wil me niet schuldig voelen als we onze gebeurtenissen willen delen. Ik hoop dat wel iedereen mee verhuist...... Voel me er nog steeds naar onder..... Mag al de niet zwangeren meiden zo graag en hoe het nu gaat zit ik helemaal niet in elkaar..... Misschien maar even een rust pauze inlassen voor ZW pagina xxxxxxxx
Ja ik vind het ook heel jammer en denk wel dat de meiden mee verhuizen.. Ik heb ook niet echt het idee dat er iemand is die een ander jaloers wil maken. En snap ook best dat het niet leuk is voor de niet zwangere, maarja sommige niet zwangere willen ook weten hoe het met ons gaat en vragen om de echo's etc. Dus ja waarom zouden we er dan niet over praten of ze niet plaatsen. Ik denk dat je je niet te druk moet maken, want jij en ik weten dat we er niet zitten om de andere een naar gevoel te geven
ja hoor ik klets gezellig mee maar blijf gewoon overal reageren.. alleen hier kan je idd misschien zonder al te veel schuldgevoelens over je zwangerschap kletsen zullen we ook een bevalingslijstje en afsprakenlijstje opstellen