Ik ben bevallen op 20 augustus. Heb ook last gehad van de warmte. Je kan idd snel met je kindje buiten, is wel leuk. Maar dan is het nog zo een écht platte baby. Tegen kerst was hij pas 4 maand oud en dan zat je midden in die koude donkere periode. Dat vond ik wel minder. Was hij een beetje groter en steviger maar waren de dagen koud en kort. Deze keer ben ik uitgerekend begin maart. Heb me laten vertellen dat dit een leuke periode is. Als het babietje deze keer 4 mnd is zal het zalig weer zijn... Ik denk dat zowel winter als zomer z'n charmes en voor- en nadelen heeft
wat een hoop reacties, leuk! Ik denk dat welke periode dan ook zijn voor en nadelen heeft! Maar ik ben zelf stiekum erg blij dat ik in de zomer uitgerekend ben, ben echt een warmte/zomer mens! En of het dan alsnog tegen het einde 'tegenvalt' me de hitte, dat zien we dan wel. Ik hield bij mijn zoontje helemaal geen vocht vast, mss heb ik dat geluk weer, ondanks de warmte. Maar zie het al helemaal voor me... lekker straks in de zomervakantie met mijn zoontje naar het zwembad, hij lekker spatteren en mama met haar dikke buik erbij, lekker pronken met beide! hihihi geweldig!