Ik herken het niet van mijn eerste zwangerschap, mijn baby slaapt echt de hele nacht! Als ik ga slapen is hij nog even actief, en daarna pas in de ochtend weer. Ik zou zeker weten van hem wakker worden want ik voel hem super goed en slaap zelf heel licht. Dus nu vraag ik me natuurlijk af: zou hij straks als hij geboren is net zo rustig zijn?
Geen idee, mn eerste trappelde er behoorlijk op los, vooral in de nacht en dn de hele nacht door. Ondanks een placenta aan mn buik was dat goed te merken met name aan mn maag en de zenuwbanen in mn bovenbeen. Afgezien wat opstartproblemen is t eigenlijk een top slapertje, buitenom kommer en kwel en sprongen die nog wel eens lastig zijn voor dr. Deze is overdag maar zeker ook 's nachts weer druk in de weer. Placenta ligt nu wat schever zeg maar zijkant en deel voor. Geen idee wat die gaat doen. Ze zeggen wel rustig in de buik, rustig buiten de buik. Kan alleen zeggen druk in de buik, temperamentje buiten de buik. Dochter heeft een temperament wat groter is dan in dat lijfje zou moeten kunnen passen. Kennisje van ons had rustige baby in de buik en dat meisje is ook ontzettend rustig. Verschil is dermate dat als mijn dochter zich zou gedragen als die van haar, ik direct bij de spoedeisende zou zitten. Verschil is, even heel oneerbiedig, zeg maar stuiterbal op xtc en redbull (die van ons) vs lappenpop (die van hun). Ze verschillen 3 weken in leeftijd.
Hier net zoals bij @Vero0504 Mega stuiterbal in de buik maar eenmaal geboren ook een pittig ventje! Wat betreft slapen gaat het best redelijk ondanks dat hij in mijn buik wel veel wakker was in de nacht. Mijn peuter kan de boel aardig op stelten zetten laten we maar zeggen
Mijn dochter was rustig in de buik, had maar heeel af en toe de hik en trapte altijd heel zacht. Is nog steeds een rustige lieve meid. Mijn zoontje was erg druk in de buik, trapte heeel hard en had echt continu de hik. Hij is een wat luider en drukker kind en had als baby reflux (misschien daarom ook zo vaak de hik?) Maar ook ontzettend sterk! Ik verbaasde me van zijn krachten toen hij in mijn buik zat omdat mijn dochter altijd zo zachtjes trapte haha Maar hier klopte het dus wel.
Leuk om te lezen. Ik ben zo benieuwd! Mijn zoontje was dus ook super druk in de buik, hij was altijd druk aan het trappelen en ik werd vaak wakker van hem. Nu is hij bijna 4 en nog steeds super actief (vooral met zijn benen ).
Ben je dan zelf de ganse nacht wakker dat je zo zeker bent dat ie slaapt? Hier voelde ik niks 's nachts, werd nrgens wakker van. Maar om nu te zeggen dat de buikbaby de ganse nacht ook sliep?? ik sliep wellicht gewoon door het getrappel heen
Die hoop had ik ook. Toen peuter nog een buikbaby was voelde ik hem nooit s nachts. Nu slaapt hij pas sinds een maand bijna altijd door. Hij is 2,5
Mijn zoon was ook rustig in de buik, als ik ging slapen ging hij ook slapen. De eerste week nadat hij geboren was was het echt drama! Hij is nu echt de hele dag door hyper de pieper dus het zegt helemaal niks.
Haha ik denk dat mijn baby nog net niet groot genoeg was om van wakker te worden! Sinds gisternacht namelijk wel en hij beweegt behoorlijk veel