Hier zit ik dus ook heel erg om te twijfelen.. ik ben 7 Januari uitgerekend.. Bij me eerste zoontje was ik in hartje zomer uitgerekend dus weet niet zo goed wat ik moet verwachten ook indd qua kou en jas..
Ik zit ook te twijfelen... nu was ik bij mijn zoon midden in de zomer uitgerekend en in de winter kon ik gewoon mijn zomerjas aan.. alleen was mijn buik al zooo dat toen ik vorig jaar mijn jas aandeed mijn man aan het eind van de winter vond dat ik maar een zomerjas aanmoest... dit was geen gezicht.. (ik was het er wel mee eens..) Ik hoop dat er dus nog een beetje rek inzit voor dit jaar... en anders is de tip van hier, marktplaats perfect.. Ook google ik nog wel eens op positiekleding outlet... dan vindt je leuke winkeltjes... ook in tweedehands kleding
zo iets als deze paarse hierboven had ik ook. jas op de heupen met 2 knopen en de rest viel los. gewoon 1 maatjes groter gekocht en gebruik hem nu nog steeds in de winter.
Ik ben begin april bevallen en ik heb best veel een positie winterjas gedragen, was ook wel nodig met die winter. Ik vond ze in de winkel ook duur, zeker omdat je ze relatief kort draagt. Ik kon er gelukkig 1 overnemen van mn zus, maar anders had ik er toch ook wel een gekocht want wilde er wel een beetje leuk bijlopen. Ik zou gewoon de aanbiedingen in de gaten houden
Hier ook echt wel een postitiejas nodig gehad. Had ook eentje van bonprix, prima voor 1 seizoen. Was denk ik 40 euro kwijt, dus zou het voor dat geld zeker doen!
Was in januari uitgerekend en met kerst bevallen en wel een positiejas nodig gehad. Ben juist heel veel buiten geweest en heb er echt plezier van gehad. Eerste 2 maanden heb ik hem ook nog gedragen als ik haar in de draagdoek had, dan kon mijn jas eroverheen.
Ja die tip las ik ook laatst ... Heb ook een draagdoek gekocht dus dan kan ik k erna ook nog gebruiken
Ik ben eind januari bevallen en kon ook echt niet zonder positie winterjas. Had hem van de h&m! Niet super goedkoop maar heb hem echt de hele winter gedragen dus vond het het geld wel waard
Ik heb een draagjas gekocht waar ook een zwangerschapsinsert bij zit. Maar dat is omdat ik ban plan ben om deze keer weer veel te gaan dragen. Anders had ik gewoon ergens een goedkope winterjas gehaald in een grotere maat. Ik vind positiejassen vaak erg duur voor de tijd dat je ze gebruikt.
ik was in maart bevallen...en had ook een positiewinterjas gekocht.. gewoon in mn eigen maat..omdat het een positiejas was..als je een gewone koopt..moet hij waarschijnlijk wel 1 of 2 maatjes groter.
bij de eerste geen positie jas gekocht (eind december uitgerekend) daar had ik erg veel spijt van. Ik ging niet meer fietsen omdat ik me jas lelijk vond. bij de tweede dus wel een jas gekocht. Eind april uitgerekend. Ik was er zeer blij mee, heel veel aangehad. Gekocht bij de h&m voor 50 euro. ( Hij is nu te koop)
Ik ben afgelopen februari bevallen en ik was heel blij met mijn positiejas. Ik had een jas met een middenstuk die je erin kon ritsen als de buik groter werd. Zelf uiteindelijk niet nodig gehad (en ik had echt wel een goeie buik). Maar het model is zo dat ik 'm deze winter zonder baby in buik ook aan kan doen. Hij was iets duurder, 120 euro geloof ik, maar doordat ik 'm nu ook aan kan is het 't wel waard.
Ik vond de prijs van positiejassen het laatste jaar juist wel meevallen? Zelf heb ik tijdens de zwangerschap van de oudste een gewone jas gekocht waarbij de onderste knoop vrij hoog zat. De jas viel dus eigenlijk steeds ietsje verder open vanaf die knoop naarmate mijn buik groeide. Jas was wel iets van 100 euro, maar ik kan hem nu ook gewoon nog aan.
Ik moest sowieso een nieuwe winterjas en wilde er wel eentje die ik na de bevalling en de winter erop ook nog aan zou kunnen. Heb er eentje gekocht met knopen en een ceintuur die je kon knopen. Gewoon een normale trenchcoat. Op het eind had ik alleen de ceintuur geknoopt en de bovenste knoop, maar dat zag er nog steeds normaal uit. Afgelopen winter ook gewoon aangehad. Winterjassen zijn zo duur dat ik het zonde vond voor een paar maanden een positiejas te kopen.
Ik had er ook een nodig. Was de eerste week van maart uitgerekend. Gewoon bij H&M gekocht. Daar hebben ze regelmatig iets van 25% korting op een artikel naar keuze. Even de kortingscodes in de gaten houden.