Bevallen in februari en winterjas...even een vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lov23, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ja, vorig jaar wel.

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Hier ook begin april bevallen en heb ook een positiejas gekocht.
    Ik had meer een herfstjas volgens mij maar dat was prima, tijdens mijn zwangerschap had ik het al snel warm :).

3. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in februari 2012 bevallen en was maar wat blij met mijn positiewinterjas!! Ik had het zeker niet gered met mijn "eigen" winterjas... En een winterjas in een maat groter voelde voor mij niet goed. Die zaten niet mooi op de schouders e.d. Uiteindelijk heb ik mijn jas gewoon bij Prenatal gekocht voor, ik geloof, 40 of 50 euro. Het is een neutrale, niet mode gevoelige jas. Een vriendin heeft 'm al aangehad en hopelijk mag ik 'm zelf nog een keer aan....

4. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ik heb maatje 34 en bij mijn eerste zwangerschap was het een drama om een had te vinden. Uiteindelijk heb ik een 36 gekocht, waarvan de mouwen te lang waren en bij mijn schouders te groot.

Nu zal ik in december/januari bevallen en zit er aan te denken om toch weer op zoek te gaan naar een andere jas. Omdat dit keer mijn sneller groter is geworden dan bij de eerste. Maar ook dit keer, alleen mijn buik.

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Van de eerste bevallen in december, geen positiewinterjas gekocht. Ik trok op het laatste één aan die van mijn man was. Ik ga daar geen geld aan uitgeven! Nu ben ik ook in februari uitgeteld en wederom ga ik er echt geen kopen, zonde van mijn geld vind ik.

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Ik had zo'n zwart gevoerd windjack een maat groter. En had verschillende mooie en hippe sjaals die ik erop droeg. Zo kon ik goedkoop maar toch warm en ietwat stijlvol voor de dag komen.

Ik was uitgeteld voor 26dec maar beviel 2jan. De echte kou moest toen nog komen (sneeuw etc). Maar deze jas kon dan ook met een dik vest eronder bijv.

7. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik ben vorig jaar ook rond die tijd bevallen en was dolblij met mijn positiejas! Ik had een zwarte wollen jas van mamalicious. Die heb ik via marktplaats gekocht.
    Na mijn zwangerschap heb ik 'm nog uitgeleend aan iemand, die heeft hem na het gebruik laten stomen. Jas ziet er weer perfect uit!
    Totaal geen spijt van gehad dus!

8. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    mijn eigen jas is er eentje met knopen en op het eind liet ik de onderste knopen open omdat die niet meer dicht gingen door mijn buik. Moet wel zeggen dat ik het altijd warm had waardoor dit mogelijk was ;)

9. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland

haha, sorry. Bij mij ;)

Het is een zwarte tot ruim over de kont. Maat xl. Mocht je interesse hebben

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid