Hai dames Ik ben 38.2 weken zwanger en Heb sinds een paar dagen heel Veel afscheiding ( doorzichtig). Net bij t toilet bezoek was er een lange witte draad ( redelijk stug ) tevoorschijn gekomen.. Ik heb dat verder nooit Gezien of gehad. Ik vraag me af of dit een deel van de slijmprop is en zo ja Hoelang duurt t dan nog voor de bevalling kan beginnen ?
Het kan inderdaad een deel van de slijmprop zijn. Helaas zegt het weinig over wanneer de bevalling begint. Ik verloor met ruim 37 weken een stukje slijmprop. Bij ongeveer 39 weken weer en uiteindelijk is Nienke dmv een keizersnee geboren met bijna 41 weken.
Bij mij duurde het ook nog een week maar het was echt een prop met slijm en bloed. Maar ik hoop voor jou dat het een begin is!
Bij mij duurde het nog een week of 3 net even terug gezocht...8 augustus slijmprop verloren en ben 28 augustus bevallen
ik verloor de dag voordat de bevalling begon de slijmprop (inderdaad net als Lt20 het beschrijft). Ik was die dag voor cotrole in het ziekenhuis en toen zeiden ze zelf ook het kan het begin zijn, maar hoeft het geval te zijn.
ik had hier ook eerst wat slijm en bloed bij het afvegen na het plassen dus dacht toen wel " he slijmprop" Even later ging ik nog een keer plassen en toen was er echt een plop in de wc pot, toen ik keek, lag daar ook echt een prop van slijm en bloed, dat afvegen was duidelijk een voorbode ervan. Ik was toen 41+4 zwanger en die ochtend gestript, die dag erop ben ik bevallen. Maar ja, ook erg overtijd natuurlijk. Je kan idd best lang doorlopen nog als je je slijmprop kwijt bent.
Ik ben hem nooit van tevoren verloren, of iig niet zichtbaar. Nu in deze zwangerschap een paar weken geleden verloren, groeit ook weer aan gelukkig