Wij gaan voor een tweede. Bij de eerste heb ik de volle 10 weken meegedaan bij Moeders voor Moeders. Ik vond het best een opgaven en was héél blij toen ik eindelijk zonder opvangkan naar het toilet kon. Toen dacht ik ook dat ik nooit meer mee zou doen. Maar nu dat we voor een tweede gaan, denk ik ook dat het in principe weinig moeite is... Maar aan de andere kant ook weer wel... (snappen jullie het nog ) Dus bij deze mijn vraag.
Ik ga bij een 2e echt niet mee doen, behalve als ze een ander houdbaarheidsmiddel in die bussen doen. Verschrikkelijk zeg, en zeker als je al zo misselijk bent. Ik heb het 10 weken volgehouden, maar bij een 2e doe ik het ook niet meer. De reden heb ik ook aangegeven bij de instructrice, en zij zei ook dat ze dat al vaker gehoord heeft. Ik snap niet dat ze er dan niks aan doen..
Er bestaat al een groot topic over moeder voor moeders. Daar kan je je vragen / ervaringen kwijt over het wel of niet sparen bij een eerste, tweede, derde etc zwangerschap. Deze ga ik sluiten. Kwebbel