Ben van de week 36 weken. Nu is de kleine al ingedaald en dat voor de 2e Heb al weken last van mijn heupen. Maar heb nu ook last aan de binnenkant van benen en schaamstreek. (Beetje lastig te omschrijven) Zijn er meer vrouwen die daar last van hadden. En zijn jullie eerder bevallen? Werd het erger? Nou ben benieuwd.
Ik lees even mee. Heb hetzelfde, loop bijna dagelijks rond met het gevoel alsof ik een knietje heb gehad. Soms is het wel even minder, maar soms begint ons manneke weer te duwen en wordt het nog erger...pffffffff. Ach het hoort bij de laatste loodjes zullen we maar zeggen. Succes!
hier bijna 36 weken van de 3e. hij was bij 31 wk al ingedaald en zit sindsdien vast. en ik voel het behoorlijk hoor. steken voor, achter. bekken, rug. echt alles. helaas niks aan te doen. komt door de ruimte
Ik heb er ook last van gehad rond week 36, maar moet zeggen dat ik er nu geen last meer van heb. Misschien even wennen dat het allemaal week wordt. Succes en rustig aan
Hè bah. En we moeten nog 4 weken. Liever wat langer ivm de verbouwing die hier aan de gang is. Zijn er nog dames die het ook hadden en al bevallen zijn? Andere dames die het zelfde hebben. Jullie ook succes.
Mijn manneke zat met een week of 36 ook ingedaald. Maar volgehouden tot ruim 40 weken. Helaas zegt het dus niet veel. Dat benadrukte mijn gyn ook nog even.