Dat is de titel van de Nieuwe serie rond om haar familie. Ik vind het echt schandalig dat het a zo word neer gezet en B dat er dus gewoon word gezegd dat het een ongelukje is of Dat barbie met haar Anticonceptie aan het donderen is geweest. Over de titel maar niet te spreken
Vooral niet kijken dan, zou ik zeggen. Ik neem ook regelmatig aanstoot aan dingen op tv waarvan ik vind dat ze niet door de beugel kunnen. Met name Spongebob. Maar goed, daarom kijk ik dus ook lekker geen tv meer. Ik heb daar zo geen trek in Gewoon lekker Netflixen en verder alles links laten liggen. Je doet zulke dingen voor je ontspanning, ter entertainment. Zolang het één van beiden niet is, dan zou ik er ook niet aan mee willen doen. Verplichtingen genoeg overdag, toch?
Ze nemen er nog eentje... Kan ook over een biertje gaan toch? 'Kom, we nemen er nog eentje!' (Neemt niet weg dat ik het altijd al sneu vond voor dat eerste kindje om in zo'n gezin op te groeien, laat staan dat er nog meer kinderen dit lot wachten).
Ach weet je...het geeft precies hun niveau weer en maakt duidelijk als dit over kinderen gaat dat zij totaal niet weten wat er zich buiten hun trieste wereldje afspeelt.
Grappig dat mensen hun nu 'dom', onnadenkend en dergelijke noemen. Jullie snappen toch wel dat hun niet over de titel gaan, maar dat RTL dit bedenkt? Ook niet echt al te snugger om te denken dat ze hier zelf een vinger in de pap over hebben. Waarschijnlijk zijn deze reacties en dit soort topics ook precies waar RTL op uit is. Lekker spreken van 'schande', maar ondertussen blijven er toch weer zoveel kijken naar die bagger-televisie.
Vind dat hier best wel heftig gereageerd word over a sociaal en alsof het domme mensen zijn. Oke ze hebben misschien geen hbo geleerd oid, maar denk wel dat ookal leven ze dus in een ander milieu ( wat ook nog best mee valt denk ik) dat ze best goede mensen zullen zijn, en denk ook dat Barbie best een lieve moeder zal zijn En nee klopt niemand zegt dat dat niet zo is, maar hoe velen hier reageren... Jeminee zeg leef en laat leven! Enja de titel had wel wat subtiler gekund, maar wat al gezegd is daar gaan hun ws niet over, en RTL wil hun ws ook dom over laten komen want dat vind iedereen leuk om te zien op tv en is ook het beeld dat naar buiten word gebracht over hun.
Het hele programma; de stemmetjes, de onzin die ze verkondigen (korstige krab, onder water in de zee met krabburgers, een slak als huisdier van een spons, een pratende spons, met een zeester met het iq van mijn schoenzool?) Ik vind werkelijk alles aan dat programma aanstootgevend en volslagen belachelijk. En ik begrijp niet dat menig ander dat niet inziet. Maar goed, daar ging het topic niet over. Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat het hier niet wordt gekeken En al die sensatie-programma's van RTL 4 ook niet. Ik zou serieus heel Barbie niet kunnen herkennen als ze naast me in de bus zou zitten. Misschien wel één van mijn grootste voordelen !
Ze zijn slimmer dan sommige snobs hier. Kijkt het alleen als het toevallig voorbij komt met zappen. Heb geen hekel aan ze. Ze nemen geen blad voor de mond.
Ja hoor, die herken je wel ze doet haar naam absoluut eer aan namelijk... O, en spongebob: vre-se-lijk irritant inderdaad. Komt hier ook niet op
Minder dom misschien (en ook dat betwijfel ik), want volgens mij past het woord slim niet bij die 2 .
al met all snap ik niet hoe je jezelf zo voor schut kan zetten op tv.. dat maakt het dan weer comisch
ach ja, ik irriteer mezoals Jocey meer aan van die verschrikkelijke programma's als spongebob of andere zogenaamd voor kinderen programma's.