Ik ben in het WKZ onder controle en ga daar ook bevallen met een medische indicatie. Is er iemand die ook ervaringen heeft met het WKZ? ik ben tot nu toe heel erg tevreden over alles, iedereen is erg lief daar! Ennuh, als ik dan bevallen ben en er komt visite, moeten we dan van thuis beschuit met muisjes meenemen? of krijg je dat daar...
Ik ben daar ook bevallen.Ik zou als ik jou was zelf beschuit en muisjes meenemen.Ik heb ze daar niet gehad.Ik kreeg oud brood te eten wat ik op MOEST eten. met de controlles was alles prima geregeld. maar mijn bevalling zelf was wat minder maar dat kan een toevaltreffer zijn geweest. Je hebt daar ook bezoektijden en daar heeft de visitie zich aan te houden.Papa mag wel de heledag aanwezig zijn. Toen ik bevallen was kwam s'ochtends mijn zoon(7 jr) zijn zusje bewonderen en hij werd weggestuurd waar ik bloedlink om geworden ben.
Hier in Diak bevallen in Utrecht. Erg goed ziekenhuis. Mn dochter staat wel onder controle bij wkz. Vind het wel erg goed ziekenhuis maar geen idee hoe bevallingen daar gaan Had in diak trouwens een ks. groetjes sens
Ik ben uiteindelijk ook in het wkz bevallen. Tijdens de bevalling ging de nachtdienst over in dagdienst dus ik heb veel mensen gezien vond het druk maar het stoorde me niet. Op de kamer lag ik niet alleen maar met nog iemand en dat wisselde want ik bleef 2 nachten. Beschuit met muisjes krijg je daar niet alleen moeder en kind krijgen drinken en soms de vader van het kind. De volgende keer ga ik naar het diakonesse ik wil graag gebruik maken van een kraamsuite dan heb je meer privacy en mijn man kan blijven slapen.
ik ben bevallen in het WKZ. Bij een evt 2e ga ik daar weer heen. Lieve mensen, betrokken verloskundigen en Gyneacologen. Ik ben echt verwend, tijdens de bevalling en in de kraamdagen dat ik er was ivm ks
Mijn geplande keizersnede is uitgevoerd in het WKZ, en ik ben over het geheel genomen heel tevredenheid met hoe alles is verlopen. Wel merkte ik een duidelijk verschil tussen de afdeling Verloskunde, waar ik de eerste twee dagen lag, en de kraamafdeling, waar ik de laatste twee dagen lag. De verloskunde-afdeling was een kippenhok, waar je vooral 's nachts de kakelende verpleegsters goed kon horen. En dat terwijl je ligt bij te komen van een zware ingreep. De kraamafdeling was een oase van rust, de kamers zijn best huiselijk aangekleed en de bezoektijden zijn ruim. En ik vond het personeel op de kraamafdeling aardig en kundig, ze hebben mij goed begeleid bij mijn eerste schreden als moeder en het opstarten van de borstvoeding. Ook voor deze zwangerschap ga ik weer naar het WKZ, al hoop ik dat ik nu op de normale manier mag bevallen. Groetjes, Wendy