Hoi hoi, Ben ik weer eens... Zover ik weet ben ik nog steeds zwanger. Maar de zw.symptomen die ik had (in meer of mindere mate) beginnen nu langzaam aan te verdwijnen (ca. de afgelop 3 dgn). Nu weet ik wel dat het wel of niet hebben van kwaaltjes geen uitsluitsel kunnen geven of de zwangerschap goed gaat oid maar het is toch wel frappant dat het inene een AANTAL dgn minder is? Ik wordt gek van mezelf, ik ben nog nooit zo lang "bloedvrij" zwanger geweest. En al mag ik mss in mijn handjes knijpen dat ik "zw.symptoomvrij" ben. Zou ik zoooo graag ALLE klachtjes willen hebben (muv...pijntjes in onderbuik/-rug want daar wordt ik onzeker van). Ik hoop dat jullie mij mss een beetje "duidelijkheid" kunnen geven. Thanks PS: Ik heb 3 MK's gehad maar dat weten jullie ondertussen wel
Hoi Silla, Het is inderdaad normaal dat de zwangerschaps verschijnselen minder kunnen worden. Het Hcg is eerst heel hoog en daarna daalt deze weer, dit kan in een aantal dagen best dermate zakken dat de klachten die Hcg kan geven (zoals misselijkheid,moe) kunnen verminderen. Het zegt dus inderdaad niet of deze zwangerschap (weer) mis zal gaan. Vertrouw op je lijf! Nog even volhouden tot de echo! |GEFELICITEERD,IMke