Bevallen in je eentje.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door CarpeDiem89, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    groot gelijk meid als de kleine geboren is gewoon lekker op de baby concentreren en hem even lekker negeren want hij heeft idd zijn rechten wel verspeeld vind ik... hij hoort het vanzelf wel als de baby geboren is!
    spannend zeg komt nu wel dichtbij he! zet hem op meid je bent een sterke vrouw dus alles komt helemaal goed!!!

2. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Bij de geboorte van mijn dochter toen ik nog geen relatie had met haar vader ben ik het de volgende dag zelf aan gaan geven. Ik voelde me prima en ben blij dat ik het gedaan heb. Maar ben er wel vanuit gegaan dat ik het niet kon, want had ook nooit gedacht dat ik het toen kon. Wat zou het super zijn als je net zulke makkelijke (niet pijnloze hoor) bevallingen had als ik. Dan kun je na een paar uur al best veel zelf.
    De 2de heeft mijn man aangegeven... had dát ook beter zelf kunnen doen, heeft nu de roepnaam als doopnaam erbij laten zetten. Moest echt niet dus ga nu maar een verzoekschrift sturen om naamswijziging... Tja, was het enige wat ik hem liet doen, gaat dat nog fout..
    En nu je vast besloten bent in je eentje te bevallen geloof ik ook dat het lukt. Hopelijk zijn de verpleging extra lief voor je. Kracht zul je ook uit je dochter halen. Wist je trouwens dat als je het na de geboorte moeilijk hebt, moet huilen of depressief bent het beste is je baby bij je te laten? Mij werd toen gezegd dat het kind ondanks dat je zou denken dat die negatieve emotie slecht zijn voor het kind, het kind het haar scherp aanvoelt al laat je het liggen om het niet te laten merken.
    Ik hoop van harte dat je snel vanuit een positieve situatie naar deze periode terug kunt zien.
    Dat je leven onverwachts positief en gelukkig wordt.

3. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Dankjewel voor de lieve reacties!

4. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    succes maandag!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    525
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Carpe: succes maandag en je kunt het hoor!!!!

Er zijn tegenwoordig ook gemeenteloketten in ziekenhuizen om je kindje aan te geven. In Groningen in ieder geval wel! Dan hoeven de ouders niet naar het gemeentehuis toe, maar kan het kindje direct in het ziekenhuis worden aangegeven. Ik zou dit evt nog even navragen bij je kraamhotel/ziekenhuis. Mogelijk is de "aangifte" hierbij opgelost. En kun je het evt zelf aangeven.

Moet wel zeggen dat je ex zich vreselijk laat kennen hoor. Hij laat zich veel te veel beïnvloeden door wat anderen zeggen. Hij was er zelf bij aanwezig toen dit wondertje is gemaakt, en nu doet hij alsof het iets is wat buiten hem om "gebeurt". Laat m lekker in de str*nt zakken :x

Kop op meid, hopenlijk gaat het morgen vlot en mag je morgen al je wondertje in je armen sluiten!!!!

6. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Volgens mij hebben ze in t zh waar ik morgen heen moet geen gemeenteloketten, maar als t goed is is mijn vader bij de bevalling aanwezig dus dan doet hij het voor me.
    Ik ben iig niet van plan om het zelf te gaan doen aangezien ik mijn kraamtijd verblijf in de kliniek.

Ja, 't is een eng mannetje geworden, herken hem helemaal niet meer terug. Alles wat hij doet en zegt zitten zijn ouders achter..
    Nouja hij zoekt het maar uit!!!! Ik ga er voor in me eentje en hij laat zien hoe zwak hij is!

Ik hoop ook dat het vlot gaat en ze er morgen al is, en anders dinsdag!

:D

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik wil je even heel veel succes wensen voor de aankomende dagen! Dat je maar een heel gezond en lief meisje op deze wereld mag zetten.. Toi toi toi ;)

8. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wow, wat een bizar verhaal zeg! Heel veel succes de komende dagen!!!!

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Heey meis, wat naar van je ex zeg.gadverdarie hij is jou helemaaaal niet waard.. en je hebt groot gelijk!!

Heel veel succes morgen en zet hem op je kan het!! Morgen of overmorgen heb jij een prachtige dame in je armen!!

10. mama van j

mama van j Niet meer actief

Carpediem,

Ik wil je graag heel veel succes toewensen en het komt echt allemaal goed.

Iedereen ervaart een bevalling weer anders, maar als ik erop terug kijk dan ging het allemaal zo snel en lette ik meer op wat de verloskundigen zeiden en aan het doen waren.
    Ik ben dan niet in mijn eentje bevallen maar zou het wel kunnen als het moest.
    Je concentreert je eigen echt op jezelf vind ik en wat er omheen gebeurt daar let je niet echt op.

Natuurlijk heb je liever de vader erbij of een dierbaar persoon, maar het gaat je echt wel lukken.

Vindt ook wel dat je een goede keuze hebt gemaakt, dat je het nieuws laat weten met het geboortekaartje.

Hij laat jou helemaal stikken, maar hij verwacht wel een telefoontje van je..dan zou ik ook zeggen je ziet het kaartje wel verschijnen;)

succes!

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Meid wat naar zeg, nou het wel heel sneu vinden als je het echt in je eentje moet doen. (Oke, moeten we uiteindelijk allemaal, maar ik bedoel ook echt zonder aanwezigheid van iemand waardoor je je gesteund voelt)..

Ik hoop al met al dat je een goede bevalling zal hebben waar je je prettig bij voelt, ongeacht wie er wel of niet bij zijn..

Heel veel sterkte (F)

12. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Dankjewel voor de reacties.

De bom is zojuist ingeslagen, realiseer me nu pas echt dat ik morgen word opgenomen en dat ik er helemaal alleen voor sta.
    Maar ik ga het gewoon doen, wil en moet sterk zijn voor me meisje.
    Ben al de hele dag bezig mn huisje in orde te krijgen (er moest nog zoveel gedaan worden:() ben dood op en ben voorlopig nog niet klaar..

Helaas heb ik niet kunnen uitrusten voor het allemaal begint morgenvroeg.. maarja ik sla me er wel doorheen!

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Suc6 meid! En probeer nog wel even rustig aan te doen en die ex van jou is heel dom dat hij zoiets moois niet wil meemaken

14. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

Nou en of fightfor love.
    Mijn man zegt dat hij het mooiste moment van zijn hele leven vind.En dat heeft hij en ik 2 keer mogen meemaken.

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik lees net dat je morgen opgenomen wordt, heel veel sterkte meid! Denk aan je kleine meisje, voor haar doe je het!

16. CarpeDiem89

CarpeDiem89 Actief lid

2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Hallo allemaal. Nogmaals bedankt voor de lieve reacties!

Morgen om 07:00 is het zover.. ik ben eindelijk zo goed als klaar hier thuis en ga zo lekker naar bed..
    Heb niet uitgerust maar ik probeer morgen wel wat te rusten/slapen in het ziekenhuis.

Krijg verder toch geen bezoek, behalve een vriendin s'ochtends.

Nog even kwartiertje tv kijken en dan lekker slapen.

Liefs.

17. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Meisie heel veel succes hoor! Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven!
    Ik vind je heel sterk, je bent een topper!

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Zet m op meis, en sterkte!!! Voor jou en je meisje, ik hoop dat alles goed gaat en dat je bevalling ondanks alle narigheid toch een mooie ervaring gaat worden. Je kunt het!

19. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Sterkte meid!
    En alvast heel veel geluk wensen voor jou en je meisje!

20. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    heel veel sterkte en succes vandaag~! Je bent in goede handen en je kleine meid straks ook.
    knuffel!

Deel Deze Pagina