was even benieuwd of hier al nieuws was, maar als je al bevallen zou zijn, heb je het vast druk met je prachtige meid!!
Ik lees al tijdje mee, ook met je vorige topic en ik wil je heel veel sterkte wensen. De vader van je kind is hartstikke dom dat ie dit op deze manier doet. Geniet maar van je meisje, ik denk dat jullie het beste af zijn met z'n tweeen
Beste dames,Carpe Diem is vanmorgen in het ziekenhuis ingeleid,hopelijk is ze morgen mama van een mooie dochter. Eer dat ze weer online is,is het al weer 21 Maart
doet het inleiden ook al iets of weet je verder niks? ben benieuwd hoop dat ze dr meisje snel in dr armen heeft!
@stampvamp,ik weet verder niets,maar ik hoop voor haar dat het snel aan gaat slaan en dat ze gauw mama is..... Ik ben 11 Januari van dit jaar (vanwegen zeer zieke schoonmoeder)ook ingeleid.Van het ziekenhuis dachten ze,omdat mijn bmm gesloten was,dat ze de 11e gingen inleiden en de 12e om 10 uur de vliezen zouden gaan breken.Nou de 12e gingen we om 10.00 al naar huis.En ja ik had bij beide meisjes een snelle bevalling. Dus ik hoop dat carpe Diem ook een snelle bevalling zal hebben. Ik zit al de hele dag aan haar te denken.
ja helaas was het bij mij anders bij mij zat ook alles potdicht met 41 weken en ben 5 dagen lang ingeleid zonder resultaat .. werd de laatste dag 1 cm geforceerd door de gyn zodat ze vliezen kon breken en toen is het uiteindelijk nog ks geworden want de weeen deden niks mn dochter was ook 8.5 pond dus ik vermoed dat het niet pastte... hopelijk gaat het voor carpediem niet zo en is ze snel mama!!! of misschien is ze al lekker aan het genieten ! dat hoop ik voor haar in elk geval!
Nou ik ook. Maar mijn schoonmoeder(ruste in vrede) had toen ik 6 jaar geleden zwanger was van mijn oudste gezegd,dat ik een snelle bevalling zou hebben.(ze was toen 79) Ik keek toen mijn man aan en zei van hoe dat zij dat kon weten. Toen zei ze dat ze vroeger jarenlang verpleegster is geweest en heel veel baby's ter wereld heeft gebracht,dus ze kon aan iemand zien,of die een snelle of langzame bevalling krijgt. En idd.de 1e ging snel.in 3,5 uur van 1 naar 10 cm.Dit was wel de natuurlijke bevalling,maar bij de 2e(inleiding) ging ik in 1.5 uur van 1 naar 8 cm.........
snel he? Ik hoop voor haar dat ze al bevallen is en haar kleintje aan het voeden is. Ik was zo met haar en met een mama van nij mij op school bezig(die niet zo goed nieuws heeft gehoord) dat ik om 12.00 de afspraak bij het cb vergeten wasDit was dan ook de 1e keer.....Ze hebben gebeld en heb voor half 1 een afspraak.Papa gaat ook mee
Ik lees nu net dat je opgenomen bent en waarschijnlijk al bevallen, ik wil je even heel veel sterkte en kracht wensen!
hallo allemaal ff snel lig nog in t zh. maandag ingeleid, dinsdag op woensdag nacht braken mn vliezen spontaan. weeenopwekkers, bleef hangen op 5cm ontsluiting vanwege sterrenkijker besloten om een ks te doen. mn vader was mee in de OK. ik ben om 5uur smiddags bevallen van een meid die 3925 gr woog. nu aan het herstellen.
gefeliciteerd met je meissie! en wat fijn dat je vader bij je in de OK was! geniet ervan, hopelijk gaat het herstel voorspoedig!
Van harte gefeliciteerd, hopelijk kun je heerlijk van je dochter genieten. Helaas heb je het behoorlijk pittig gehad, maar hoop dat je snel mag herstellen...
Proficiat met je meisje.Je hebt helaas wel een pittige bevalling gehad zeg!!!!!Ik had gehoopt na al die ellende,dat je het wel makkelijker zou hebben gehad.