Hoihoi, Vandeweek ook hier bericht gepost en antwoord gekregen vanwege m'n bloedingen en daarna m'n posi test... Nu zit ik met het volgende... Ik heb vandaag weer een cb met indicator gedaan en geeft nog steeds 2-3 aan (maandag ook) terwijl hij nu echt voor mijn idee al 3+ aan gegeven had moeten hebben... Incombi met mijn bloedingen weet ik zo goed als zeker dat dit niks meer wordt... Alleen m'n testen nemen dus niet af... Ik heb met 7wkn een echo maar dit duurt nog anderhalve Week... Heb eerder een MA gehavend curettage als gevolg en ben hier nu dus weer heel erg bang voor... Wat moet ik nu doen, afwachtten tot die 7wkn echo of kan ik ergens al kets regelen dat ik eerder bij de gyn terecht kan omdat ik toch al weet dat deze zwangerschap niet goed zit... Voel me ook niet zwanger...
hoi je zult toch moeten wachten tot 7 weken. Je kunt wel bellen en vragen of er eerder een plekje is voor een echo. Maar dat geeft soms zo'n onduidelijk beeld dat je alsnog niet weet waar je aan toe bent. Mirjam
Hoi Mirjam, Dankjewel voor je antwoord...had al zo'n idee dat ik moest wachtten...maar wilde het even zeker weten... Geen probleem. Op de 1 of andere manier vind ik het ook wel goed... Weet voor mezelf dat het fout zit en kan die anderhalve week ook nog wel wachtten...misschien datmijn lichaam in die anderhalve week uit zichzelf mee wil werken...we gaan het zien! Dankjewel