Hoi!! Even een vraagje, wie loopt er bij een van de gynaecologen in het Maasstad Ziekenhuis Rotterdam (locatie Clara of locatie Zuider)? En wie bevalt daar eind februari of in maart 2010? Loop zelf in locatie Zuider en ben uitgerekend 28-03 maar word in februari al opgenomen, zo'n 6 weken voor de uitgerekende datum ivm bloedziekte... Zou leuk zijn om hier mensen te leren kennen die omstreeks diezelfde periode moeten bevallen! Of gewoon mensen die in dat ZH lopen; wie weet treffen we elkaar een keer tijdens controle! Groetjes allemaal en fijn weekend nog
Hoi san, ik kan nog niets zinnigs zeggen over Maasstad ziekenhuis maar toevallig heb ik net een mail gestuurd naar de vruchtbaarheids kliniek die ze daar hebben, dit voor een eventuele overstap van het ziekenhuis waar ik nu voor IUI loop naar maasstad. Ik hou dit topic dus even in de gaten.
ben ik ook wel beniewd naar want als ik toch onverwachts in het ziekenhuis moet bevallen wil ik niet naar het ijssellandziekenhuis en dus naar maasstad