Wie spontaan bevallen na 41 weken, 1e kindje niet ingedaald

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kapedi, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Vrijdag ben ik 41 weken zwanger van mijn eerste kindje! Hij is nog steeds niet ingedaald en de strippoging van afgelopen dinsdag heeft niets uitgehaald , alles zit nog pot en pot dicht. Vrijdag a.s. heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor de vruchtwater controle e.d., heb zelf aangestuurd op a.s vrijdag met 41 weken , want het beleid was eigenlijk pas een controle op 41+3 en daarna afspraak met 42 weken om in te leiden. Dit vind ik eigenlijk veel te laat.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met het spontaan bevallen en als je kindje niet is ingedaald en met bijna 41 weken nog helemaal dicht zit....Heb namelijk zelf het idee dat de weeen nooit uit zichzelf gaan komen omdat er geen druk op de baarmoedermond staat.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Seth

Seth Niet meer actief

Mijn eerste was ook helemaal niet ingedaald....
    en ben zonder aankondiging bevallen......

ben wel bevallen met 40+2, maar was met de echo... 6 dagen terug gezet...
    (ze waren toen nog aan t twijfelen welke datum ze moesten aanhouden, omdat het minder als een week scheelde)

Mijn tweede was wel ingedaald... en ben ik zelfs pas met 41+5 bevallen....
    dussuhhh het zegt niet zo veel, het wel/niet indalen.....

dingen kunnen heel snel veranderen!!! hoop voor jou ook... succes!!!

3. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Mijn eerste was ook niet ingedaald en alles zat potdicht dus strippen was niet mogelijk. Met 41 weken heb ik controle gehad in het ziekenhuis of meneer het nog naar zijn zin had en alles was toen goed. Wel meteen een afspraak gemaakt voor inleiden met 42 weken als hij niet uit zichzelf zou komen. Maar dit was (tot mijn grote verbazing) niet nodig. Hij is met 41.3 geboren.
    Dus er is nog hoop!!

Deel Deze Pagina