Hallo allemaal, Ik ben vandaag 39weken +2 en heb eigenlijk nog helemaal nergens last van gehad tot nu toe. Ja wat last van de bekken ivm het indalen. Dit is inmiddels helemaal gebeurt. Maar vandaag is mijn buik al de hele dag super hard. Zou dit nou een voorteken zijn? Want dit ken ik eigenlijk helemaal niet, en als ik er last van had dan was het in de avond. liefs jans
bij mij was dat 2 dagen voor de bevalling begon zo. Ik voelde mijn kindje niet meer. Uiteindelijk naar het ziekenhuis voor ctg en daar bleek dat dat kwam doordat de weeen al wat waren begonnen. Mijn buik reageerde daarop door hard te worden en daardoor voelde ik mijn zoontje niet meer bewegen. 2 dagen later begonnen de weeen krachtiger en dus voelbaar te worden en is hij 12 uur later geboren Ik zou dus zeggen dat het een voorteken is en dat het niet zo lang meer op zich zal laten wachten. Voor jou dus rustig afwachten en hoop dat het niet te lang meer duurt. Zou het leuk vinden om te horen hoe het verder gaat
oh zou het dan echt gaan beginnen? (nu ik er over nadenk heb ik dit zondag ochtend ook al gehad) Nou ik wacht rustig af, en dan zullen we eens kijken...... je hoort van me
het zou kunnen, maar bijt je er niet te veel op vast. Dit is zoals het bij mij ging. Maar misschien duurde het bij een ander nog 2 weken. Succes en hou je een beetje rustig als je steeds harde buiken hebt.
Klinkt als voorwerk. Kan een begin zijn, kan ook gewoon zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling. succes iig!
Ik heb het ook vanaf week 38. Kwam bij mij doordat ik wat last van mijn darmen had. Ook kan door het indalen je baarmoeder wat geirriteerder is. Ik ben nu een week over tijd en je ziet, nog altijd niet bevallen helaas... Groetjes Mamadaisy
mmmmm,gebeurt vrij weinig. De buik is vandaag alweer de hele dag hard. En het lopen gaat iets moeizamer vandaag. En daarbij ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik zo net voor de bevalling m'n allereerste aambei te pakken heb. HELP!!!! Toch wel een teken dat er iets begint de duwen daar beneden. Maar het is nog steeds afwachten..................................
spannend hoor!! Het zal vast niet zo heel lang meer duren! Als je toch met echte vragen zit, bel dan je vk! Hier geven wij alleen maar onze mening, maar de meeste hebben alleen hun eigen bevalling (en die van naasten) als ervaringspunt en iedere bevalling is anders. Hou je dus niet te veel vast op de adviezen en diagnoses die er hier gesteld worden.