Ivm de 1e stuit en een spoed keizersnede ivm minder leven.nu zwanger van een tweeling en daardoor de keuze om nu weer een keizersnede ivm scheuren van het litteken omdat mn buik neer op spanning staat nu met tweeling. Maar wat ik vragen wil lig je helemaal plat tijdens de operatie of niet??kan het me niet meer zo herrinereren
Hoe bedoel je met plat? Letterlijk horizontaal? Je ligt inderdaad helemaal plat. Armen gespreid. Doek voor je neus. Manlief aan een kant van je hoofd. Anesthesist aan de andere kant. Wat wil je nog meer weten?
Nou omdat ze zeggen dat je toch duizelig en niet goed word van plat liggen was ik hier benieuwd naar of dat ze het hoofd iets omhoog hebben
Ze leggen je iets schuin, dus met een zijkant wat meer naar beneden. Dit om misselijkheid te voorkomen.
Ik lag wel helemaal plat. Maar als je duizelig wordt dan moet je dit gewoon aangeven en krijg je er iets voor. Ga je voor een gentle sectio?
Ik lag bij de vorige twee ks helemaal plat, ik was heel misselijk en mn bloeddruk was erg laag maar voor de misselijkheid geven ze iets. Ik vroeg toen mag ik geen kussen onder mn hoofd. Nee mevrouw zodra we je hoofd omhoog doen komt er meer spanning op de buik zei de anethesist toen. Ik nam maar aan dat dat zo is.
Ik was het ook eigenlijk weer vergeten maar de gyn legde me laatst uit dat ze je iets schuin leggen juist om misselijkheid tegen te gaan. Maar dus niet met je hoofd omhoog maar je hele lijf iets opzij gekanteld. Toen herinnerde ik het me weer. Maar misschien dat ze dat niet overal doen?
Hier lag ik ook schuin gekanteld op de tafel. Weet namelijk nog dat ze de baarmoeder lossneden en een gynaecoloog uitriep dat ze nu der klompen helemaal vol vruchtwater had zitten. Nu zwanger van de 2e en nog twijfel voor weer ks of toch natuurlijk.
Ja hier ook plat en schuin. Dat is schuin lag merkte ik pas bij de 3e keer, bij de geplande, toen ik nog wat bewust de ok in kwam.