Dag dames, Ik voeg mij af wanneer jullie zijn bevallen. De meeste meiden die ik ken zijn rond de uitgerekende datum bevallen op 2 vriendinnen na die met 31 en 34 weken zijn bevallen. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Bij 37 + 2. Ik ben wel heel benieuwd bij welke termijn de tweede zich hier aandient! Al mijn vriendinnen zijn tot nu toe overtijd bevallen van hun eerste kindje.
Hee inderdaad, leuk Om eerlijk te zijn vond ik het alles meevallen. Het doet pijn, maar dat weet je van tevoren. Ik ben ingeleid wegens zwangerschapsvergiftiging. De bevalling heeft maar 3 uurtjes geduurd. Het ergste aan de bevalling vond ik het hechten achteraf
Ik heb voor beide kinderen maar optie 3 aangehouden. Aiden werd bij 38+4 weken geboren en Finley exact op de uitgerekende datum, met 40 weken dus. Grappig overigens dat er in dit topic al meerdere dames zijn wiens kind op de uitgerekende datum geboren is!
41+3 wkn, 41+5 wkn, 41+0 wkn (allen spontaan) 41+ is blijkbaar mijn draagtijd ... Ben altijd zo verrast als ik vrouwen hoor die voor de uitgerekende datum bevallen zijn, ha ha. Zo van, oh ja, dat kan ook nog! Hoewel de meeste vrouwen die ik ken idd eerder bevallen zijn dan ik .
Bij de eerste met 36+2, daar had ik teveel vruchtwater waardoor de vliezen waren gescheurd en dat heeft de bevalling toen vroegtijdig in gang gezet. Dit keer heb ik in ieder geval de 38 weken gehaald yeah!