Onzekerheid

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kleinmuisje321, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinmuisje321

    15 nov 2018
    81
    60
    18
    Vrouw
    vanavond in het zkh geweest, verloor deze ochtend de slijmprop vermengd met bloedsliertjes. Harde buiken over de gehele dag gehad maar niet pijnlijk.

    Tegen de avond kreeg ik veel gemene steken in mijn vagina dus toch even zkh gebeld voor controle.

    Ctg was goed waren geen echte weeen wel wat rommelig. Inwendig onderzoek baarmoedermond verstreken en 1cm ontsluiting.

    Vorige week was dit nog niet zo. Nu is het afwachten. Toen ik thuis kwam en op de bank ging zitten voelde ik echt nattigheid van onder, onderbroekje dus ook nat.

    Harde buiken nu nog aanwezig maar nog steeds zonder pijn. Vrijdag weer controle bij de gyn. Kleintje ligt nu mooi met hoofdje in de bekken.

    Zo onzeker dit, meerdere mensen die dit herkennen? Bestond er op deze momenten maar een glazen bol. Het beste is als hij nog eventjes lekker blijft zitten maar mijn gevoel zegt iets anders.
     
  2. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Bij mij bleek het achteraf het indalen vast in bekken te zijn. Paar dagen terug ook slijmprop verloren, krampen etc. Nu is alles weer rustig maar is ze wel volledig ingedaald.
     
  3. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Ik herken het wel. Hier ook veel steken in mijn bekken/vagina. Harde buiken als ik net iets te veel heb gedaan. Het maakt me opzich niet onzeker, maar wel dat ik even wat rustiger aan moet doen, zeker met het warme weer. Trap lopen is al een hele opgave.

    Hier ligt de kleine ook al een beetje in de bekken, dus daar komen de steken ook vandaan. Maar mijn gevoel zegt ook dat ie eerder komt. Ergens begin juli en stiekem zou ik dat niet erg vinden.
     
  4. Kleinmuisje321

    15 nov 2018
    81
    60
    18
    Vrouw
    Ik ben bij mijn andere twee kindjes ingeleid met 37+1 en 37+2. Dus geen idee hoe het spontaan gaat haha. Maar het is al een langere tijd zo onrustig. Harde buiken blijven aanhouden. Maar geen pijnlijke.

    Vind 37 weken een mooi termijn dus dat zou het mooiste zijn uiteraard. Wel heel toevallig we zijn echt even ver!
     
    G89 vindt dit leuk.
  5. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Mijn 1e kwam spontaan met precies 41 weken. Ik zou die dag worden ingeleid, maar hij besloot toch zelf te komen.

    Bij deze zwangerschap heb ik maanden geroepen weer de 41 weken aan te tikken, maar sinds een paar weken heb ik sterk het gevoel rond de 38.3 weken te bevallen. En met het warme weer op komst vind ik dat niet erg

    Word je met deze zwangerschap ook rond de 37 weken ingeleid?
     

Deel Deze Pagina