Hallo, Ik ben benieuwd wanneer jullie baarmoedermond rijp was om te bevallen of de bevalling in te leiden (zonder hulpmiddelen, gel, tabletten, etc.). Ook als je meerdere kinderen hebt, ben ik benieuwd naar het verschil per zwangerschap. Bedankt alvast!
Poeh geen idee eigenlijk... Ze wilden mij met 37 en 5 dagen bij mijn vorige zwangerschap inleiden ivm zwangerschapscholestase. Toen ze ging toucheren zat alles nog potdicht. Heb toen 2 keer cytotecpillen gekregen en uiteindelijk kreeg ik daardoor zelf weeën is een dag later mijn dochter geboren. Dus ergens tussen 37 en 5 dagen 2 dagen later zal de boel wel rijp geweest denk ik dan maar....
weet niet precies... maar op de uitgerekende dag heeft de vk even getoucheerd en was het goed week enz en had al iets ontsluiting. ze voelde de haartjes al! had nog nergens last van op dat moment. 4 dgn later is ze geboren
Geen idee, hebben ze nooit gevoeld bij de controles. Bij eerste bevallen met 41 wkn 4 dgn en bij de tweede met 39 wkn 3 dgn. Hopelijk komt de derde nog een weekje eerder