Heb nu al ruim n uur zeurderig gevoel ( alsof ik ongesteld ben ) in mn onderbuik, trekt rondrom mn rug en mn been. Word er misselijk van ba ba.. Is dit n voorwee of n echte wee? Kan t me van mn vorge zwangerschap nie herinneren.
Ik vermoed een voorwee. Als het echte weeën zijn, dan twijfel je waarschijnlijk niet hoor. Die doen pijn genoeg
Zijn naar mijn idee voorweeen heb er zelf ook last van en mijn gyn. vertelde dat het indd voorweeen zijn...En wat Loes zegt als het echt weeen zijn zal je het wel merken want dat doet wat ik hoor nog veeeel meer pijn.
Ik vond de eerste echte weeën echt niet pijnlijker dan de voorweeen hoor! Het grote verschil zit hem in de regelmaat. Is de "wee" te timen? Is het een golvend gevoel van 30-60 seconden? En daarna weer even niks? Bij echte weeën heb je tussendoor namelijk nog momenten wanneer je niks voelt en zelfs begint te twijfelen. Totdat je weer zo'n golvende pijn voelt. Ik dacht daarnaast dat voorweeen minder zouden moeten worden na een warme douche of bad en echte weeën niet. Maar als je echt denkt dat je weeën zijn begonnen, moet je meteen de VK bellen!!
Klinkt als voorweeen maar als je er misselijk van word zou k toch even bellen hoor. dat gebeurd er toch t eea van binnen