Zijn dit weeen?

Discussion in 'De bevalling' started by MamaVanGilani, Jan 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Heb nu al ruim n uur zeurderig gevoel ( alsof ik ongesteld ben ) in mn onderbuik, trekt rondrom mn rug en mn been. Word er misselijk van ba ba.. Is dit n voorwee of n echte wee? Kan t me van mn vorge zwangerschap nie herinneren.

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Ik vermoed een voorwee.
    Als het echte weeën zijn, dan twijfel je waarschijnlijk niet hoor. Die doen pijn genoeg:p

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Zijn naar mijn idee voorweeen heb er zelf ook last van en mijn gyn. vertelde dat het indd voorweeen zijn...En wat Loes zegt als het echt weeen zijn zal je het wel merken want dat doet wat ik hoor nog veeeel meer pijn.

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik vond de eerste echte weeën echt niet pijnlijker dan de voorweeen hoor!

Het grote verschil zit hem in de regelmaat. Is de "wee" te timen? Is het een golvend gevoel van 30-60 seconden? En daarna weer even niks? Bij echte weeën heb je tussendoor namelijk nog momenten wanneer je niks voelt en zelfs begint te twijfelen. Totdat je weer zo'n golvende pijn voelt.

Ik dacht daarnaast dat voorweeen minder zouden moeten worden na een warme douche of bad en echte weeën niet.

Maar als je echt denkt dat je weeën zijn begonnen, moet je meteen de VK bellen!!

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Klinkt als voorweeen maar als je er misselijk van word zou k toch even bellen hoor.
    dat gebeurd er toch t eea van binnen:)

6. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

Jun 22, 2011
    1,287
    0
    36
    Gelderland
    En? Hoe gaat het nu?

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member