goedendag meiden ik zit momenteel beetje met me handen in het haar. ik hen 15 mei jongstleden een miskraam gehad. dit duurde een week voordat de bloeding echt stopte. nou ben ik twee dagen geleden erachter gekomen dat ik opnieuw zwanger ben. althans ik heb twee testen gedaan van de kruitvat die 2 voor 5 euro en die sloegen allebei positief uit. oke ik de dokter gebeld en uitgelegd maar zat nog beetje van is het nou waar of niet. de dokter gaf aan als er een streep verschijnt ben je nou eenmaal zwanger. nou goed afspraken voor een eerste echo enzo werd gemaakt dus die stonden klaar. nou kreeg ik vandaag ineens weer een bloeding begon rustig en heb inmiddels twee maandverbandjes moeten gebruiken. ook wat krampen maar heb wel een opgezwollen buik. ik de verloskundige gebeld en die kon me nu niet helpen dan me enkel advies geven om af te wachten wanr kon nog alle kanten opgaan. omdat ik het zelf niet vertrouwde ik weer een zwangerschapstest gehaald dit keer van de etos die twee in een pakje. even gewacht tot ik niet zoveel bloedde en die test gedaan. dit keer sloegen ze negatief uit. ik snap er niks van. zou die negatieve uitslag komen omdat er bloed inzit dan? ik dacht eenmaal het hcg hormoon in je urine dan maakt dit ook niet uit. voor mij gevoel lijkt dit weer een ongesteldheid. maar snap dan niet dat me eerste twee testen positief uit sloegen. zijn er ook dames die dit hebben mee gemaakt want het maakt me zoo enorm onzeker en durf eigenlijk niet meer te hopen. dank jullie wel alvast voor jullie antwoorden
De kruidvat testen zijn een stuk gevoeliger als die van de etos en zijn (bij mij) eerder positief. Ik heb momenteel nog hcg in m'n bloed na een curretage, de kruidvat is nog steeds positief en de etos test al ruim een week niet meer. Misschien ben je minder ver als je denkt? Neemt natuurlijk niet weg dat bloedverlies schrikken is zo vroeg tijdens de zwangerschap! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en denk dat niemand die onzekerheid weg kan nemen bij je. bloedverlies hoeft niet altijd wat te betekenen... kan verschillende oorzaken hebben. Ik help je duimen en hoop met je mee!