Super! Even door de nasleep van de autorit heen. O wat vond ik dat toen moeilijk. En inderdaad even wennen aan het andere ziekenhuis. Maar dan, bijna thuis. Laatste stukje!
Vanmorgen was het dan zover! Om elf uur is hij overgeplaatst! Wat een verschrikkelijk emotioneel moment zeg wow dat had ik ff niet verwacht! Tot nu toe doet hij het enorm goed schommelt wel ietsjes meer met z'n zuurstof behoefte maar niet schrikbarend (we gaan er nog steeds vanuit dat dit nog wat erger wordt hoor) we hebben hem verder ook lekker met rust gelaten en kijken morgen wel weer. Voor nu lekker genieten!
Wat fijn dat hij de verhuizing zo goed doorstaan heeft. Hoe gaat het nu met hem? En hoe vinden jullie het op deze afdeling, fijn personeel?
Hij doet het super goed, schommelt een beetje met z'n zuurstof maar dat kan van de overplaatsing komen. De afdeling is enorm rustig en kalm echt super fijn! En het personeel is enorm aardig en betrokken hebben pas twee mensen gezien maar de rest spreken we veel als we bellen.
Jou verhaal bracht mij naar 16 en 12 jaar geleden! Het waren pittige tijden maar wij hebben het overleefd! Die prematuurtjes zijn vechtertjes. Het gaat helemaal goed komen met kleine Lennox❤️
Tijd voor een hele positieve update! Lennox ligt morgen één week in het jkz. Hij kwam binnen met cpap 10,5 liter flow en een gewicht van 1567 gram. Na drie dagen lag hij aan de highflow met 8liter en inmiddels is dat alweer vier liter! Hij weegt 1749 en heeft sinds vandaag een Rompertje aan! De couveuse heeft geen doek meer maar een lakentje aan de bovenkant en de kans is groot dat hij een deze dagen in een open couveuse komt te liggen! De flow bouwen ze steeds meer af en deze week gaan ze kijken of hij ook aan de borst wil/kan.
View attachment 529781 En bij zulke goed nieuws hoort natuurlijk ook even een fotootje. Terwijl ik het vorige bericht typte ging zijn flow nog meer omlaag (staat nu op 3)
Wat een prachtige foto Vaasje! Hij ziet er al zoveel steviger uit dan op de vorige foto. En wat ontzettend fijn dat hij zo vooruit gaat.
Oh wat een heerlijk ventje is Lennox, Vaasje. <3 En eens met hierboven, je kunt het verschil tussen deze en de vorige foto goed zien!
Whoh!! Wat een goeie berichten! En hij is nu echt gewoon een baby! Heerlijk meid! Nu kan je steeds meer echt genieten!
En toen kwamen we vandaag in het ziekenhuis aan en troffen we dit aan: View attachment 529914 Doei couveuse, hallo bedje 😊
Het is nog steeds voornamelijk buidelen. Maar ze zijn nu steeds bezig hem aan te leggen voor de borstvoeding en dan mag ik hem inderdaad wel even een tijdje met kleding en al vast houden 😊