Nuvaring anders na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bamboe, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamboe

Bamboe Actief lid

5 dec 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp
    Ik gebruikte al jaren de nuvaring tot ik zwanger wilde worden. Dat ging goed, bevalling snel en twee maanden later ben ik weer begonnen.
    Nu heb ik het gevoel dat de ring niet maar zo goed zit als daarvoor.
    Het lijkt wel alsof het minder diep gaat, of iedere keer wat terugzakt. Mijn partner zegt dat hij het tijdens de seks niet voelt, maar ik kan m bij mezelf als ik sta zo voelen zonder al te ver naar binnen te gaan met mijn vinger.
    Daarnaast heb ik na 6 maanden nog steeds iedere keer twee of drie dagen met wat lichte bloedingen tussendoor. Ben er nu dus niet blij mee.

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb ook het gevoel dat de nuvaring wat 'terugzakt'. Opzich niet gek, het is wel wat wijder geworden denk ik.
    Verder voel ik hem niet meer. De eerste paar dagen wel. Net als de eerste keer tampons. Dat was ook niet fijn, maar nu geen problemen meer mee gelukkig.
    Het maakt verder niet uit hoe diep de ring er in zit hoor, hij doet zijn werk toch wel. Als hij maar niet uitvalt als je naar de wc gaat, maar dat lijkt me sterk.
    Wanneer heb je lichte bloedingen? Sla je de stopweek over of niet en krijg je tijdens de 3 weken dat de ring er in zit bloedingen?
    Jammer dat je er niet blij mee bent, het is een super fijne anticonceptie he.

3. Bamboe

Bamboe Actief lid

5 dec 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp
    Hij blijft wel zitten. Heb er ook geen last van verder, maar voor de bevalling had ik t gevoel dat die veel verder zat.
    Ik gebruik m gewoon normaal met stopweek. Heb na 1,5 week dan lichte bloeding, bruine afscheiding... Hoopte dat t nu na een half jaar wel minder zou zijn.

Deel Deze Pagina