bevallen met bloedverdunners... toch eng.

Discussie in 'De bevalling' gestart door Daantje57, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ik zou eigenlijk deze week zijn ingeleid omdat ik bloedverdunners gebruik. Zo zou ik dan kunnen voorkomen dat ik net na het prikken, vol bloedverdunners, zou gaan bevallen. Maar tot nu toe ben ik steeds niet inleidbaar. Wel heb ik al 2 dagen veel last van harde buiken, en heb ik vandaag een wat zeurend gevoel in mijn buik. Ik merk dat ik het toch eng vind. Normaal gesproken zou ik uitgekeken hebben naar de bevalling, maar ik merk dat ik nu toch zorgen heb over bloedingen enzo. Daar komt bij dat mijn oudste ook nog eens niet lekker is (ben bang dat dit waterpokken gaan worden... pfff) ... ik denk dat ik hierdoor onbewust de bevalling misschien tegen houd... kan dat?

Zijn er mensen met ervaring wat betreft bloedverdunners en bevallen?

2. Eertje3

Eertje3 Lid

27 mei 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben nu voor de 3e keer zwanger en wederom aan de bloedverdunners.
    Bij beide bevallingen nergens last van gehad. Dus geen extra bloedverlies of iets dergelijks.
    Bij de eerste verloor ik 's ochtends vroeg de slijmprop en heb me toen niet meer gespoten. Zij is de nacht erop geboren.
    Bij de tweede begon het rond 6 uur 's ochtends te rommelen en heb me daarna ook niet meer gespoten. Hij is ook in de nacht geboren.
    Nu is nr 3 op komst..

3. Jullie gebruikten dan al verdunners voor de zwangerschap, denk ik? Ik slik ze ook, maar ik moet stoppen met 36 weken..

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Nee ik heb tijdens de zwangerschap trombose gekregen, en ik mag dus ook niet ver van tevoren stoppen, omdat die trombose er misschien zelfs nog zit.... Alleen als ik weeën krijg moet ik de spuit overslaan..... Maar ja... Wat nu als je weeën krijgt net NS het prikken?

Deel Deze Pagina