Voor volgende week staat de geplande ks, maar ben zo ziek dat ik er helemaal geen energie voor heb. Voornamelijk hoofdpijn, duizelig, pijn op de borst, geen reuk en smaak, onwijs lamlendig. Zijn er meerdere dames bevallen met corona en hoe ging het herstel? Ik hoop dat de ks iets verzet kan worden. Dit is niet te doen
Krijg je een ks vanwege corona? Als je benauwd en of kortademig bent, kan de geboorte juist opluchting geven, dan hebben je longen weer wat meer ruimte. Maar misschien is het verstandig om even met je gynaecoloog te overleggen wat wijsheid is? 1 voordeel, als je bv gaat geven, je moedermelk zit zometeen boordevol antistoffen tegen corona. Sterkte!
Nee, wordt de 4e ks. Vandaar geplande ks. Wat is wijsheid, bevallen nu of na het herstel, alhoewel en nasleep klachten zijn. Ik geef nog bv aan m'n meisje van 1,5jr dus dat komt goed. Dankjewel
Ik zou echt even overleggen. Weet de gynaecoloog überhaupt al dat je corona hebt? Wie weet mogen ze nu geen eens een sectio uitvoeren... Super fijn, dan heb je straks aan 2 kinderen antistoffen gegeven.
Heb je je laten testen op corona? Ik zou zeker even overleggen met je gyn morgen. De baby zal er toch uit moeten In elk geval heel veel sterkte en geluk gewenst
Een medische keizersnede moeten ze altijd uitvoeren, met of zonder Corona. Kind zal er toch uitmoeten en na 3 ks is vaginaal geen optie meer. Maar misschien moet ze eerst een Coronatest doen, zodat ze alle nodige voorzorgsmaatregelen kunnen nemen. Hoesten na een ks lijkt me een hel, dus ik duim voor je dat het gauw beter gaat.
Oeh ja, idd. Tip die wellicht kan helpen: heb altijd een klein kussentje bij de hand dat je tegen je buik kan houden bij het hoesten. Die tegendruk helpt tegen de pijn.
Ja, de ks gaat gewoon door, inderdaad wel met alle voorzorgsmaatregelen. Beschermde kleding, mondkap, partner mag niet mee.
Hè wat akelig... hopelijk verloopt je bevalling voorspoedig en kan je partner alsnog snel bij jullie zijn!