Bevallen met de ruggenprik tot het eind?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Orchidee26, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mello

mello Lid

18 mei 2011
    8
    0
    0
    opticien, nu fulltime huismoeder
    Amsterdam
    twee bevallingen gehad, alletwee de keren ingeleid, eerste keer zonder ruggeprik tweede keer met ruggeprik, met een ruggeprik kun je je benen gewoon bewegen, alleen kan je niet lopen, anders dan bij een keizersnede dan heb je geen gevoel meer.
    De ruggeprik is me heel goed bevallen, ben pijnloos bevallen, ik denk vooral bij een ingeleide bevalling is dat erg prettig.
    Ik kan mij knie ook maar gedeeltelijk bewegen, door eerdere operaties, en had daar geen last van, mijn benen werden in beugels omhoog gehouden.Succes!!

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Bij ons zoontje heb ik ook een ruggenprik gehad en deze hebben ze na het hechten pas uitgezet. Ik vond dit erg prettig.

Ik voelde nog wel de persdrang alleen ik kon mijn benen niet meer bewegen maar die heeft de zuster toen verlegd. De baby hebben hun er dus uitgehaald en deze legde ze meteen op mijn borst.

3. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ohh ik heb ruggenprik gehad en moest mijn benen wel gebruiken hoor.. ene kant zuster en andere kant mijn vriend..

Wat moeilijk.. is het niet makkelijk om infuus met pompje en baarkruk te doen bijvoorbeeld?

Sorry ik opper maar wat.. probeer mij jouw situatie voor te stellen!

Deel Deze Pagina