Die ellendige voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vdvl95, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Iemand die ze ook heeft (gehad)? Ik word r zo langzamerhand dol van. Gisteren leek t ons wel leuk om met een beetje klussen eventueel de weeen proberen op te wekken. Nou, niks leuks aan dus..:) Had daarna meteen buikpijn, ben met voorweeen in slaapgevallen en werd r 2u later wakker van. Ze kwamen om de 3-4 minuten een uur lang, daarna werden ze pijnlijker maar wel weer onregelmatig. Weer in slaap gevallen en zoals elke ochtend zijn ze als sneeuw voor de zon verdwenen..

Herkenbaar? Iemand die ideeen heeft hoe ik mn komende nachten nog een beetje kan slapen? Douchen schijnt te helpen maar dat lijkt me midden in de nacht ook niet echt een geweldig idee

2. Shaker

Shaker Actief lid

14 aug 2014
    231
    0
    0
    Sorry geen tips voor je maar wilde je even sterkte wensen.
    Zal wel heel spannend zijn zo aan het eind. Het idee dat het elk moment kan gaan gebeuren!

3. duqi

duqi Bekend lid

7 sep 2011
    508
    1
    0
    mijn dochters
    noorden
    Ik heb sinds andere half week elke dag pijnlijke voor weeen . Harde buiken , krampen. Soms doen ze zo pijn dat ik moet echt van huilen . Elke dag is echt vermoeiend pfff

4. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat een ellende....

Ik was ervan overtuigd dat de bevalling was begonnen want elke 4-5 minuten een wee die toch wel een minuut duurde en die ik echt wel voelde. Bleken voorweeën... :( Waren qua pijn wel vol te houden maar ik kon er echt niet doorheen slapen.

Heeft uiteindelijk ruim 30 uur geduurd, toen hebben ze besloten me in te leiden. Toen was zoontje er na zeven uur...

Pfff werd er vooral zo moedeloos van! Toen ik tussendoor aan de monitor lag zagen ze de weeën niet eens op het scherm. Ik voelde me echt een pieperd, viel me zo tegen van mezelf! Later bleek dat ze de meter op de verkeerde plek op mijn buik hadden zitten... :x

Heel veel succes ermee! Ik hoop dat het snel doorzet of anders ophoudt met die ellende!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat vervelend zeg.. Hopelijk zet het snel écht door..
    Heb geen tips.. Heel veel sterkte!

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    O ja tips: ik vond twee warme kruiken, eentje in de buik en eentje in de rug wel fijn. Verder vriendlief me laten verzorgen en toch tegen beter weten in proberen wat te slapen/doezelen.

En als je het echt niet meer trekt de verloskundige bellen! Je hebt je energie hard zat nodig tijdens de bevalling...

7. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik heb ze de eerste zwangerschap veel gehad, vanaf 37-38 weken. Met 39 weken twee keer een nacht waarna ik vervolgens devolgende ochtend wakker werd, en verbaasd was dat er nog geen baby was zeg maar. De derde avond op rij heeft het doorgezet, maar was dus al enigszins uitgeput voor de bevalling echt begon...

Hoop dat het deze keer meevalt! Duimerdeduim...

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Herkenbaar... Voorween die niet weg te puffen waren.. rug n been weeën... Poeh... En dat 10dagen voor de bevalling... En tien dagen lang... Niet leuk.. sterkte !

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bij de jongste twee dagen en nachten vol in de voorweeen :( kon soms twee uur tussen zitten, maar soms om de paar minuten en dan een paar uur lang. Op dag drie had ik een afspraak staan en bleek ik door alle ellende al 4 cm ontsluiting te hebben.
    Smiddags naar het Zh om vliezen te breken en na 40 minuten was ze er al. Wat een drama die voorweeen zeg.

Sterkte! Hopelijk zet het snel door. Het kan zo slopend zijn.

10. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Hier bij de eerste 6 dagen met zware voorweeen gelopen. Zo erg dat de verloskundige zelfs dacht dat we voor het echie bezig waren. En toen uiteindelijk heeft de verloskundige me gestript en is onze dochter geboren.
    Hopelijk kom ik er deze keer makkelijker vanaf!

11. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ja afschuwelijk en daarna de naweeën :(

Deel Deze Pagina