Wanneer begonnen de weeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Niki, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer begonnen bij jou de weeen?

1. 's morgens

2. 's middags

3. 's avonds

4. 's nachts

5. eerst braken de vliezen (overdag), daarna begonnen de weeen

6. eerst braken de vliezen ('s nachts), daarna begonnen de weeen

7. verloor eerst de slijmprop, toen duurde het nog een tijdje

8. verloor eerst de slijmprop, toen kwamen de weeen al snel

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hallo dames,

Omdat ik een beetje op het laatst begin te lopen ben ik toch wel heeeel erg nieuwsgierig hoe en wanneer de weeen begonnen!

Gr. Niki

ps: wel een hoop keuzes, hé?
    Wil het dan ook PRECIES weten.... ;)

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Van mijn 1e begonnen de weeen 's ochtends nadat ik ben ingeleid met 42 weken. De bevalling kwam niet zelf op gang zeg maar. Ik hoop dat ons kleintje niet weer TE lang op zich laat wachten maar je kunt er niets van zeggen he? Spannende tijd voor jou zeg!

Gr Otje

3. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Bij de bevalling van mijn dochter werd er 's ochtends om 10:30 gel ingebracht (was 41 weken en 5 dagen overtijd) De weeen begonnen om 11:00 en dat heeft geduurd tot ongeveer 21:15 's avonds.
    12 minuten persweeen en daar was ze :D
    Met mijn zoontje begonnen de weeen vanzelf.
    Ik was 40 weken en 6 dagen overtijd.
    De weeen begonnen rond 5 uur 's ochtends heel ligt.
    Om 8:00 's ochtends zat ik nog wat kleertjes te vouwen totdat de weeen sterker werden.
    Vanaf 10:00 's ochtends lag ik de weeen echt weg te puffen en om 14:00 kreeg ik lichte persdrang tussen de weeen door en 14:14 op de 14e was mijn zoon geboren hihi
    Ik hoop dat ik met deze niet ingeleid hoef te worden.
    Het beviel me veel meer toen de weeen uitzichzelf kwamen (waren minder heftig dan met inleiden)
    Tis weer een heel verhaal geworden hihi

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik had rond de middag al weeën, maar ging ze pas echt klokken vanaf 18:00 s'avonds. Volgende dag is hij geboren om 15:00

5. Niet meer actief

De weeen begonnen s'avonds om 11 uur toen stonden we net op het punt om op bed te gaan. En dat was op de dag dat ik uitgerekend was. De hele nacht weeen gehad en s'morgens om 5 uur had ik pas 1 cm ontsluiting. Naar het ziekenhuis gegaan. Infuus gekregen wee opwekkers en later een epirdraal om dat de pijn heftig was en om 16.45 had ik 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen en om 17.30 is onze dochter geboren

6. Niet meer actief

Bij mij braken mijn vliezen om 6:45 en 13:58 was mijn meisje geboren.. Kreeg overigens pas na een half uur van het breken van mijn vliezen, de weeën storm.

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nog een paar meiden die hun ervaring willen delen?

8. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Bij mij een beide keren 's avonds.
    Ze zeggen dat de meeste kindjes op een dinsdag worden geboren, volgens de statistische gegevens!!

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    geen van allen....ik heb helemaal geen weeen gehad

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Bij Lisa begonnen de weeen s'middags en de volgende ochtend is ze geboren. Vliezen braken toen pas in het ziekenhuis.

Bij Tim braken eerst s'nachts de vliezen, waarna er na een half uurtje de weeen begonnen.. (net als gupsie ook een weeenstorm)

11. bij Jamie begonnen de weeën savonds en precies 48 ur later is hij geboren. bij Alexi begonnen ze smorgens en hij is diezelfde namiddag geboren, bij Nicky begonnen ze ook smorgens en hij is ook smorgens geboren.

12. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    toch verbaast het me.. zeg zeggen dat 10% van de zwangerschappen begint met vliezen breken...
    maar hoor echt veel mensen hier bij wie ze eerst breken...

13. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik had bij beide al weeën, bij oudste braken ze spontaan en bij de jongste hebben ze dat op de verloskamer gedaan.

14. mijn vliezen zijn geen een keer zelf gebroken. is iedere x door de gyne gedaan.

15. grombeertje

27 dec 2005
    52
    0
    0
    Bij mij verloor ik dagen vantevoren langzaam de slijmprop. Daarna begon ik vruchtwater de sijpelen.
    Om 12 uur 's nachts ging ik naar bed. Ik ging liggen en kreeg een wee. Na 7 minuten weer 1. dat ik ging een half uur door en toen kreeg ik om de 5 minuten weeen. Na weer een half uur was dat om de 3 minuten.

Ontsluiting ging uiteindelijk langzaam.

16. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Bij mijn oudste braken om 22.00 uur 's avonds de vliezen en om 22.05 uur begonnen de weeen (gelijk om de 2 minuten). Om 4.42 uur 's ochtends is mijn dochter geboren.

Bij mijn tweede werd ik om 4.15 uur wakker met weeen (ook gelijk om de 2 minuten). De vliezen zijn gebroken door de VK en om 6.38 uur is mijn zoon geboren.

17. sisto

sisto Lid

9 mrt 2006
    7
    0
    0
    Eindhoven
    bij mijn eerste braken mijn vliezen bij een inwendig onderzoek bij een controle bij de verloskundige dat was rond 17:00 en 18:00 begon de weeenstorm ze is geboren om 22:50 de tweede verloor ik de slijmprop rond 20:00 zo rond 22:00 begonnen de weeen en kon ze goed hebben 2 uur zonder weeen er tussen door en om 02:50 is hij geboren bij de derde braken mijn vliezen van vrijdag op zaterdag ik heb zaterdag nergens last van gehad rond 22:00 begonnen de weeen en om 00:50 is hij geboren

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Smorgens om 10 uur braken mijn vliezen, en savonds om 12 uur begonnen mijn weeen ;) Ik lag toen al in het ziekenhuis omdat dit de verkeerde volgorde is..........

Deel Deze Pagina