Lieve medezwangeren, Ik ben vandaag precies 39 weken en 4 dagen in verwachting, zaterdag uitgerekend. Ik ben zonet nog uitgebreid gaan winkelen in ons groothandelcentrum en ik heb net lekker tournedos met groenten en aardappeltjes klaargemaakt voor mij en mijn partner. Maar sinds deze week voelt het allemaal anders.. Sinds afgelopen maandag pas echt moe, moe, moe.. last van ischias, vooral einde dag.. Avonden ben ik gebroken, nachten moet ik minimaal 10 keer eruit om te plassen. Sinds vandaag heb ik last van slijmverlies, dik, wit/gelig, snotterig, maar het komt met beetjes eruit.. Ik heb wel een voorgevoel dat het nu echt niet lang meer duurt.. Ik voel dat mijn buik zwaar is.. maar ik kan er gewoon geen peil op trekken.. Net naar het toilet geweest en ja hoor.. weer wat slijm in de vorm van een snotje verloren.. Wanneer begint het nu echt..?
ik kan je helaas niet helpen meis...zit met hetzelfde probleem..ik ben vrijdag uitgerekend en bij mij rommelt het ook al weken en vandaag zelfs de slijmprop verloren..maar voor de rest gebeurt er nog niks! frustrerend kan dat toch zijn he
ik heb ook dat slijmverlies maar vermengd met wat bloed. daarbij onregelmatige krampen. het grieperige gevoel herken ik ook wel. dus het zou kunnen dat je lichaam zich klaarmaakt voor de bevalling.
Hier ook eentje... Ik voel mij ook zooo moe, grieperig. Ik kan err gewoon niet meer tegen.. Ik heb onregelmatig pijn aan mij rug ( krampjes) .. RaRe steken bij mij bekken.. Heeeelll vaakkk harde buiken.Maar veders ook niets.. Ik heb nog/geen slijmprop verloren. Of dit een begin is weet ik niet..
Vannacht was slapen echt lastig.. last van een vreemd gevoel van binnen.. beurse buik.. zeurderig.. Zo af en toe voelde ik golvende steken helemaal naar beneden gaan.. en nu ook weer.. Zou het dan echt gauw gaan beginnen?
Neej dan hier.... Nog een week verder... En ook helemaal nog niets... Pfff.. Het meeste wat jullie omschrijven, hier ook wel.. Maar helaas nog geen bevalling in aantocht !
Lastig als het dan niet door wil zetten he, je moet er maar niet op wachten het komt vanzelf wel, ik doe gewoon mijn ding zoals altijd. Ik hou me al helemaal niet met de bevalling bezig, anders word ik gek.
Nou zit er ook niet op te wachten hoor. Maar ja op een gegeven moment kan je gewoon minder.. Gelukkig hebben we 2 honden waar ik in ieder geval 2x per dag een uur of langer mee weg ben.. houdt je bezig ! Dan de gewone huishoudelijke taken, ach dan gaan de dagen nog wel om..Maar dat neemt niet weg dat ik toch wel graag de kleine in mn armen wil hebben !
ja vind ik ook lastig hoor om er niet teveel op te wachten...je kunt nog zo weinig en dan zit je snel al een groot deel van de dag op de bank te hangen...ik probeer mezelf maar zoveel mogelijk af te leiden met vanalles ff naar het centrum enzo
Er is helaas weinig over te zeggen, het begint wanneer het begint en meestal weet je dat het begonnen is. Ik vroeg mij ook bij elk pijntje af of het al begonnen was maar toen het begonnen was toen vroeg ik mij niets meer af, want ik wist zeker dat het begonnen is! Ik had zelf weken en weken voorweeen maar ben gewoon met 41 weken en 6 dagen bevallen. Slijmprop is bloederig en/of zitten er sliertjes bloed in en is meestal niet gewoon geel of wit. Nog eventjes wachten, het kan echt niet lang meer duren!
HIHI idd Kiwi.. Ja dom is dat.. Heb je krampje hier of daar en denk je zou het? Maar goed.. gelukkig ben ik nog erg mobiel, alleen shoppen wil ik pas weer als die buik weg is !
Dat is het beste gewoon afleiding zoeken, zou ook zo graag mijn mannetje in de armen willen hebben trouwens iedereen word ook zo ongeduldig om je heen. Word soms gek van mensen die 5 keer op een dag vragen ben je nou nog niet bevallen? Ach ja we wachten gewoon rustig af Zolang zal het niet meer duren
ja daar wordt ik nou ook gek van! ik ben vandaag uitgerekend...ik verwacht dat er nogal wat telefoontjes en mailtjes zullen komen alsof ik het nog niet rot genoeg vind dat ik nog niet ben bevallen zeg!
die gevoelens etc in je buik zegt echt niet alles hoor, je vliezen kunnen ook zo in 1 keer breken en daarna gelijk weeen, dat had ik ook. Ik zat lekker op een verjaardag en in 1 keer breken mn vliezen en heb ik weeen.
@Devilschase: dat lijkt me echt minder... ik ben ff benieuwd hoe reageerde de mensen die daar waren? ( op die verjaardag)
bij mij braken de vliezen snachts, liep al 3 weken met harde buiken ed. dus er is echt geen pijl op na te trekken, en ik had ook al 3 weken veel slijm verlies ben uiteindelijk 5 dagen overtijd gegaan. de avond van te voren hebben manlief en ik nog lekker ergens gegeten. dus echt tekenen dat het gaat beginnen heb ik niet gehad, ja allemaal die vage dingen. maar kan ook betekenen dat het nog even op zich laat wachten zoals bij mij. dus is gewoon afwachten meid, of heb je hem of haar inmiddels al?