Misschien een hele rare vraag, maar ik word waarschijnlijk (als de bevalling nog niet spontaan begonnen is) volgende week ingeleid. Nu vraag ik me af of een inleiding negatieve gevolgen heeft voor het op gang komen van de borstvoeding.
zover ik weet niet... maar ik ben wel met 4 dagen gestopt met de bv - omdat het niet lekker ging. Maar dat was bij de 1e ook precies hetzelfde en daarbij ben ik niet ingeleid. Dus dat had verder niet te maken met het inleiden volgens mij - en daarover is ook niets opgemerkt ofzo door vlos of kraamverzorgende, dat het met het inleiden te maken had kunnen hebben.
Ik ben ingeleid, echter uiteindelijk een ks. De bv kwam wat moeizaam opgang, maar gelijk aangegeven in zh dat ik graag bv wilde geven, zij waren dan ook zeer behulpzaam. Zelfde gedaan bij de kraamhulp. Toen de bv eenmaal goed opgang was gekomen, ging het prima. Heb dan ook ruim een jaar bv gegeven. Hoop dat het nu ook goed gaat. Merk wel wanneer je graag bv wil geven en dit ook aangeeft, er wat meer tijd voor wordt gemaakt. Succes!
Nee inleiden opzich helemaal niet. Mocht het uitlopen op een keizersnede kan het wel een belemmering zijn, omdat het op gang komen wat moeizamer gaat doordat er geen 'natuurlijke' uitdrijving is geweest volgens mij.