Inleiden en borstvoeding

Discussie in 'De bevalling' gestart door Ster27, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Misschien een hele rare vraag, maar ik word waarschijnlijk (als de bevalling nog niet spontaan begonnen is) volgende week ingeleid. Nu vraag ik me af of een inleiding negatieve gevolgen heeft voor het op gang komen van de borstvoeding.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zover ik weet niet... maar ik ben wel met 4 dagen gestopt met de bv ;) - omdat het niet lekker ging. Maar dat was bij de 1e ook precies hetzelfde en daarbij ben ik niet ingeleid.
    Dus dat had verder niet te maken met het inleiden volgens mij - en daarover is ook niets opgemerkt ofzo door vlos of kraamverzorgende, dat het met het inleiden te maken had kunnen hebben.

3. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hi,

ik ben 2 keer ingeleid, geen problemen gehad met op gang komen vd bv! Succes he.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik ben ook ingeleid, geen problemen gehad met de bv.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hier ook ingeleid, geen problemen met de BV. Het was eerder teveel dan te weinig ;)

6. Jessie

Jessie Lid

12 okt 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ingeleid, echter uiteindelijk een ks. De bv kwam wat moeizaam opgang, maar gelijk aangegeven in zh dat ik graag bv wilde geven, zij waren dan ook zeer behulpzaam. Zelfde gedaan bij de kraamhulp. Toen de bv eenmaal goed opgang was gekomen, ging het prima. Heb dan ook ruim een jaar bv gegeven. Hoop dat het nu ook goed gaat. Merk wel wanneer je graag bv wil geven en dit ook aangeeft, er wat meer tijd voor wordt gemaakt.
    Succes!

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee inleiden opzich helemaal niet. Mocht het uitlopen op een keizersnede kan het wel een belemmering zijn, omdat het op gang komen wat moeizamer gaat doordat er geen 'natuurlijke' uitdrijving is geweest volgens mij.

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    inleiding gehad, borstvoeding vanaf het begin pééérfect ;)

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

inleiding gehad en de borstvoeding ging/gaat super goed

Deel Deze Pagina