Hoi Ik heb vanmiddag aan de CTG gelegen hierop waren contracties tussen de 30 en 65 te zien, na toucheren bleek er nog niks aan de hand te zien (mijn vraag was om ingeleid te worden, dit doen ze niet) Nu heb ik sinds toucheren toch wel buikpijn en rugpijn en net bloed en slijm (slijmprop??) bij het afvegen. Ook heb ik nog steeds harde buiken. Maar omdat alles nog dichtzit, kan dit dan wel een begin zijn of is het de zoveelste vals alarm? Groetjes, Marlous
Hoi, ik had eigenlijk precies hetzelfde, echter bij mij is zo goed als mn baarmoedermond verstreken en 1cm ontsluiting..ook die contracties had ik op de ctg..( tussen de 30 en 55 )..en bloedverlies na het toucheren..Dat bloedverlies ( bij mij rood..en beetje slijmerig ) kan je slijmprop zijn..heb ik vanmiddag nog gevraagd..echter dat kan zich ook weer opnieuw aanmaken..of het duurt nog heel lang voordat de boel op gang komt. Buikpijn en rugpijn heb ik ook..2,5 week..nu wat heftiger..en kan het begin zijn...maar het kan ook nog weken aanhouden... Erg lastig te zeggen
Nou lijkt of jij net een stapje verder bent, vind het zo lastig omdat je helemaal niet weet wat te verwachten en daar heb ik nogal moeite mee, had net weer slijm met bloed en erge pijn in onderbuik en rug...we wachten het maar weer af,wist niet dat de prop zich weer opnieuw kon aanmaken trouwens.
Nou..hier ook weer de hele dag last van menstruatiegevoel in onderrug en onderbuik..vannacht naar de wc..en toen zag ik een prop..bruinachtige substantie..en vandaag gedurende de dag voel ik het een beetje lopen bruin bloed..terwijl dit gister zo goed als over was....Denk toch dat ik dan vannacht mn prop ben verloren. Heb wel al de hele dag een soort van "wacht" gevoel..afwachten tot...
Hoi Olove, Hoe is het nu met je? Hier is alles weer rustig, wel wat harde buiken maar daar houdt het ook mee op, blijf wel veel slijm verliezen...... Bleghhhhhhhh ben het zat!!!
Hey! Gister hele dag krampjes en harde buiken gehad, gisteravond hield het bruin verlies op..en vanmorgen vroeg naar de wc en toen had ik 2 roze drupjes en heeel licht bruinig slijm. Dus het is nog steeds gaande.Ik ben zondag pas 33 weken! Maar vanaf de 26ste week was het al spannend ivm bijna verstreken baarmoedermond..vind het al heel knap dat ik zover gekomen ben, de kindjes moeten eigenlijk nog blijven....maar als ze komen is het nu geen ramp meer. En heel stiekem ben ik het ook wel zat...bijna 3 weken rommelen..ziekenhuisopnames gehad..van de week ook weer na de constatering van 1cm ontsluiting..en nu elke keer in spanning wanneer het nu doorzet.
Ok je krijgt een 2ling, was me ontgaan, ja snap heel goed dat je het zat ben joh......het is natuurlijk beter als ze nog even blijven zitten. die spanning doet het hem, alleen maar wachten wachten wachten....gister wel even lekker eruit geweest dus wat afleiding gehad en ga zo lekker naar de kapper mezelf even laten verwennen. Heb besloten niet meer te gaan wachten want word er alleen maar gek van!
ja doe je goed, dat had ik ook net besloten..alleen kom ik al 6 weken het huis niet uit..dus ik hang wat rond hier..heb bedrust vandaar.. Dus tja..op het moment dat ik dacht we zien het wel..komen die krampen weer dus dan is het heel moeilijk om mn gedachtens ervan af te houden. Veel plezier vandaag!