Klinkt idd extreem pijnlijk zeg ! Heb je ook nog veel naweeën (gehad)? Bijzonder dat die epiduraal dan zo weinig effect had. Je hoort wel eens dat hij niet goed 'zit' en dat je dan bijvoorbeeld een helft van je lijf wel voelt en de andere helft niet of minder. Kon je wel goed persen met de epiduraal nog open? De eerste keer heb ik vanwege weëenstorm om epiduraal gevraagd. Die deed het prima en is idd uit gezet voor de persweeën. De tweede keer had ik al 8cm in het ziekenhuis dus kon pijnstilling ook niet meer, maar ik kan niet zeggen dat ik het toen 'gemist' heb ofzo. Maar daar ging het ook echt te snel voor. Benieuwd wat deze bevalling me gaat brengen. 17/2 begin ik met acupunctuur, ben dan 35+6, en vanaf dan elke week tot de bevalling inzet.
Ja ik kon prima persen toen. Heel bijzonder dat ik nog zoveel pijn had. Ik moet wel zeggen.. het even nu even kunnen zinken.. en nu vond ik het onwijs pijnlijk maar als ik denk in tijd enzo... heb ik een onwijs mooie vlotte bevalling gehad.. tis in relatief kort tijdbestek gebeurd en zonder echt medisch ingrijpen. Ze hebben me wel ingeknipt maar dit omdat ik uitgeput raakte en hij er al bijja was dus was een zetje voor mezelf. Weinig bloed verloren enzo ook.. dus nu denk ik, erg netjes... Ik hoop dat het je helpt! Je weet het natuurlijk nooit hoe zoiets gaat maar alleen in je hoofd is het al een fijne gedachte. Ik hoop op een vlotte bevalling!1