Bevallen: met lenzen in of bril op?

Discussie in 'De bevalling' gestart door engeltje23, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha nee dat red je hopelijk niet meer, had je banner niet gelezen. Heb je sterke cilinder afwijking?

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Geen idee eerlijk gezegd... vind het al heel wat dat ik mijn sterkte weet :D

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    uToch een hoop meiden dus die ook voorkeur hebben voor lenzen en waarbij dat gewoon goed is gegaan!

Pluus dat ga jij zeker niet meer redden meid! Of je moet een hele snelle opticien hebben ;) Hopelijk heb je echt uiterlijk maandag je kleine meid in je armen!

Bij een keizersnede mogen lenzen dus niet begrijp ik?

4. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ik hoop het Engeltje!!! :D

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik had bij mijn keizersnede ook gewoon mijn lenzen in.

6. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Toen me water brak in de badkamer schone kleding aangedaan en me lenzen in hahaha.
    Dus ook bevallen met lenzen in :) Oh ja links -3.00 en rechts - 5.75 + cilinder

7. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben bevallen met lenzen in. Ik draag altijd mijn lenzen de hele dag (en/of nacht, als ik uitga/wakker ben), dus zou niet weten waarom niet tijdens een bevalling.

Ik heb niet dit hele topic doorgelezen, maar snap dus ook totaal niet waarom je géén lenzen in zou kunnen...???

Deze keer weer met lenzen dus.

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik droeg gewoon mijn lenzen. Had mijn bril wel mee voor de zekerheid maar niet op gehad.

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik had m'n lenzen wel mee genomen (draag meestal een bril) maar het ging zo vlot allemaal dat ik geen tijd meer had om ze in te doen. Bril werd ik gek van dus die heb ik afgezet.

10. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Heb me lenzen ingehouden. Heb er totaal geen problemen mee gehad.
    Ik had wel voor de zekerheid me bril bij me

11. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Lenzen!
    Ik had ze in tijdens de keizersnee, ideaal!

12. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    ik beviel de eerste keer 's nachts had toen mijn lenzen niet in en geen bril op, toen kleine was geboren hebben ze mijn bril gegeven.
    2e keer heb ik mijn lenzen af uit gedaan omdat ik dacht dat het nog wel even ging duren en had gedoucht en wou gaan slapen. toen was 2 uur later onze zoon geboren en mijn lenzen weer niet ingedaan maar na de bevalling mijn bril weer opgezet.

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik ben met m'n lenzen in bevallen.. Totaal geen last van gehad, lijkt me ook veeeel fijner dan met bril!
    Ow en ik heb best wel snel last van m'n ogen, maar tijdens de bevalling geen last van gehad. Haha, was te druk bezig met andere dingen ;)

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben gewoon met lenzen in bevallen, 2x. Niet eens over nagedacht. Zonder bril of lenzen begin ik helemaal niks, van m'n bril krijg ik al snel hoofdpijn, doordat ik er niet echt aan gewend ben.

15. mamavansuus

mamavansuus Actief lid

26 jul 2010
    194
    0
    0
    goede vraag! nou heb inmiddels met beiden ervaring!
    1e bevalling lag ik in t ziekenhuis en begon t snachts en heb heel bewust toen mijn bril opgehouden dan zag ik alle toeters en bellen om me heen niet zo dacht ik...

bij de tweede heel bewust mijn lenzen in gedaan voor de bevalling zodat ik het allemaal bewuster mee zou maken. Dan zie je maar dat je gevoel zo anders kan zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen last had met persen dat mn lenzen zeer deden ofzo

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ik had ook mijn lenzen in, geen probleem mee gehad

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb beide keren mijn lenzen in gehad. Ik heb mijn bril echt nooit op, alleen als ik net uit bed kom en vlak voor ik erin ga, en wilde dus ook echt niet met bril op de net-na-de-bevalling-foto's. Bovendien vind ik een bril maar irritant zitten op mijn neus en achter mijn oren, dus ik heb gewoon mijn lenzen in gehad. Ging prima!

18. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Geen van beide. Toen ik aan het bevallen was had ik nog geen bril (later pas aangeschaft omdat in de zwangerschap mijn ogen ineens slecht werden en de kans aanwezig was dat dat na de bevalling over zou zijn) en omdat het s' ochtends vroeg was had ik nog geen lenzen in.

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Door het zweten sloeg mijn bril elke keer aan, dus heb hem toen maar afgezet en de volgende dag pas weer opgezet.... Heb geen zware sterkte maar ga zo scheel kijken als ik hem niet op heb en dat zie je op de foto's :)

20. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb mn lenzen uitgelaten omdat ik bang was dat als ik moest gaan persen ik er erg last van zou krijgen. Dus ks gehad met mn bril op, maar volgende keer denk toch liever mn lenzen :p Ik ken mezelf niet terug op foto's, haha

Deel Deze Pagina