Ik wordt er zo gek van!!

Discussion in 'De bevalling' started by kleintje88, Jun 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Vanaf 30 weken bij gyn geweest en toen meteen mijn "zorgen" uitgesproken mbt de bevalling omdat de eerste niet in wilde dalen..
    Dat zou tijdens de weeen wel ko,en: gebeurde niet
    zou tijdens het persen wel komen: gebeurde ook niet dus een ks!

Ik was zoooo uitgeput en er is nooit een reden gegeven waarom het niet lukte (ook weinig over opgeschreven, zelfs het feit dat ik niet goed verdoofd was is nergens vermeld!!)

Maar goed nu in een ander zh omdat ik verhuisd ben.. Ze gaf aan mijn zorgen goed te begrijpen maar 30 weken was te vroeg om een oordeel te geven, goed dat snap ik!
    Tegen de 37 weken komen we erop terug.. En als hij niet ingedaald is snapte ze wel dat we een ks willen!

Vandaag heb ik het dus weer aangekaart, ze zag dat hij niet is ingedaald, hij is ook vrij groot (waarschijnlijk nu al rond 3400, onze dochter was bij 39 weken 3610 en pastte dus niet) en zijn hoofdje lag wat naar achter gekanteld en niet gunstig, weet iemand wat dat imhoud? Sterrenkijker ofzo?
    Maar dat kon nog veranderen...

Nu.zei ze weer: we overleggen het wel over 2 weken, kijken of hij dan ingedaald is, hoe groot hij is en hoe hij ervoor ligt alleen is er dan een andere gyn i.v.m mijn vakantie..
    Dus ik zeg: stiekem hoop ik dat hij er over twee weken is.. Dus zegt zij: nee dat denk ik niet hij heeft het nog prima naar zn zin.. (fijn vooruitzicht )

En als ik heel eerlijk ben wordt ik niet goed van die afspraken die ze vervolgens niet nakomen of weer verder verplaatsen..ik snap dat zij de deskundigen zijn maar spreek dan niet af dat we tegen de 37 weken erover gaan hebben....
    Nu is er nog zo n onzekerheid: kan het wel / kan het niet en wat gaan we doen etc.

Einde klaagmodus

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik denk dat je gyn gewoon af wil wachten om je kindje de kans te geven het zelf nog te gaan doen.

En dat je kindje het prima naar zijn zin heeft is toch alleen maar goed. SNap je fijn vooruitzicht niet helemaal.

Kaart het bij je volgende afspraak aan en laat je niet afschepen das alles wat je kunt doen.
    Beetje meer gebekt tegen de gyn.

3. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    #3 Son1980, Jun 28, 2012
    Last edited: Jun 28, 2012
    Verwijderd

4. Son1980

Son1980 Bekend lid

Jun 2, 2012
    689
    1
    0
    Aan de ene kant snap ik de gyn wel want als t veranderd is dat goed ! Aan de andere kant mag jij best zeggen wat jij er van vind en dat je het toch prettiger vind dat je nu weet waar je aan toe bent.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Kimmeding: als je ervan uitgaat dat deze kleine erg groot zou zijn, mijn buik erg groot is, ik zelf klein, ik moeilijk vooruit kom, dood moe ben, maagpijn heb en benauwd + nog een drukke peuter rond heb lopen dan heb ik liever dat hij eerder komt dan pas later.. En ik weet dat het er allemaal bijhoort maar ik ben het wel zat!

Son: van de ene kant snap ik het ook wel maar dan had ze toen niet moeten zeggen we bespreken en maken er afspraken over rond de 37 weken want nu heeft ze het weer opgeschoven en ook nog eens naar een gyn die mij niet kent.. Dan had ze beter de vorige x niks kunnen zeggen vind ik!

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    tja de laatste loodjes van de zwangerschap he.

Maare nogmaals....zeg er zelf wat van als je er bent ipv je op te vreten. Je heb pas antwoord als je zelf de vraag steld

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Snap je frustratie maar helaas zit er niks anders op dan weer 2 weken wachten.
    Sterkte met de laatste loodjes!

Share This Page