bevallen met of zonder?

Discussie in 'De bevalling' gestart door steffie1980, 15 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey
    hebben jullie een gevoel gehad van dan ga ik bevallen?

Bedoel bij de eerste wist ik zeker dat hij 8 oktober zou komen in plaats van de uitgetelde datum van 15 okt. En dat zei ik dus al met 20 weken. Was geen reden voor wist het gewoon en jawel....de nacht van 7-8 okt werd ik wakker van buikkramp en dat bleken weeen te zijn.....

de tweede wist ik ook zeker dat ze eerder zou komen, ze was eigenlijk uitgerekend een boogschutter te zijn net als ik....ik heb altijd gezegd dat word geen boogschutter maar een schrorpioen hihi had er zelfs al een tegeltje voor gekocht (hoe zeker kan je zijn) en jawel 10 dagen voor ik uitgerekend was braken mijn vliezen en 15 uur weeen later had ik mijn schorpioenenmeidje :D

Nu is het heel gek....ik heb geen voorgevoel over wanneer hij komt en de te vroeg dagen zijn bijna op :( Ik heb wel veel last van voorweeen, heb al 2,5 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond was vorige week bijna verweekt. Veel pijn in mijn heupen een poetstik waar ik niks me kan en heel erg sjacherijnig. Hoe voelde jullie het aan of het wel of niet kwam? Bij de andere twee kwam het ondanks mijn voorgevoelens toch uit het niets....maar had ik dus mijn eigen zekerheid :p Nu voel ik vanalles en er gebeurd maar niks...althans het zet niet door

Ben toch benieuwd naar de ervaringen hierom

dikke kus steffie

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat weet ik nog niet. Mijn gevoel zei dus ook rond de 15e a 16e ( ik ben 23 uitgerekend)

Ik heb dus gister ineens ook meer krampen en vanaf donderdag hevige poetsdrang.
    Ik was gister overtuigd dat het begonnen was, best regelmatig pijnlijke buik krampen die doorstraalden naar mijn benen. Maar ik ben nu weer wakker en het heeft niet doorgezet.

Misschien is de wens hier wel de vader van de gedachte. ;)

3. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik heb hier ook geen ervaringen mee; dit is mijn eerste kindje.
    Gek genoeg heb ik vanaf het begin het idee gehad dat ik ruim overtijd zou gaan lopen; maar vorige maand dacht ik ineens: het wordt 16 april.
    Nou is er volgens mij in de verste verte nog niks in aantocht, behalve dat ik merk dat ik aan het "ontzwangeren" ben. Ik krijg weer trek in dingen waar ik al maanden niet naar om heb gekeken en mijn darmen beginnen ook weer op de oude manier te werken (helaas :( , helaas, want altijd veel last van d..ree en bijbehorende krampen).

Dus die 16e zal het ook wel niet gaan worden...
    Blijft niks anders over dan gewoon afwachten en nog effe lekker genieten van die buik... :p

4. Mijn gevoel zei ook de 16e... Maar ik heb niet het idee dat dat gaat gebeuren...

5. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

mijn gevoel zegt 23 april dan ben ik 37w en 4 d zwanger maar dat komt omdat onze dochter met 37w en 4d is geboen nou we zullen zien :-D

6. missyb

missyb Niet meer actief

Mijn gevoel zegt of op mijn opa's verjaardag 16 april.
    of 1 week later.
    mijn tante denkt de 18de.
    ik hoop dat het snel mag gebeuren..

7. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    mijn gevoel zegt niets...
    maar ik zou graag willen dat de kleinen zich nu aankondigt ;)

groetjes susanne

8. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap altijd het voorgevoel gehad dat mijn kleine 'vroeger' zou komen dan de uitgerekende datum. En idd, met 39 weken is ze geboren.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn gevoel zegt me tussen 28 april en 1 mei, maar dat is nog zo ver weg. Pffff

10. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik had 2 weken voor mijn bevalling tegen mijn moeder gezegd dat ik een voorgevoel had dat het 14 maart zou worden,en ja hoor....

Ook dat ze te vroeg zou komen ...

11. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    achteraf gezien heb ik het onbewust zien aankomen, een paar dagen voor de bevalling ben ik begonnen met een dagboek te schrijven aan Danique, om de 1 of andere reden moest ik dat gewoon doen en een paar dagen later was ze er :p

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    26 augustus, 6 dagen later dan uitgerekend, of het klopt weet ik pas de 27e. ;)

13. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Bij serjenka had ik het gevoel dat ze op 28 maart zou gaan komen, maar later bleek dat ik met een keizersnede zou gaan bevallen en de geplande datum was 28 maart.

Nu heb ik het voorgevoel dat ons wonder 29 juli geboren zal worden, of het echt zo zal zijn, is nog af te wachten. Ben 3 augustus uitgerekend.

14. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    ik riep vanaf het moment dat ik mijn uitgerekende datum wist dat nick niet zo lang zou blijven zitten en ja hoor hij kwam met 38 w en 2 dagen ik had zelf met moederdag gedacht (mooier kadoo kan je niet krijgen) maar het werdt 1 weekje later op 21 mei 2006 terwijl ik 2 juni uitgerekend was

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik dacht van het begin van mijn zwangerschap dat het eind april, misschien wel begin mei zou worden. Mijn zoon is 22 maart geboren. Hoe fout kan je het hebben :p

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik had van dag 1 het gevoel dat ik 12 maart zal gaan bevallen, het is uiteindelijk 24 maart geworden. je gevoel zegt ook niet altijd alles :)

17. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb het gevoel dat hij later komt.
    Al mag hij van mij nu ook wel komen hoor.

18. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hoelang ga jij dan overtijd lopen?
    hier word het na de 42 week gehaald.
    dus red ik 1 mei net niet

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik moet het nog navragen bij de VK, maar het kan tot week 43 lopen weet ik.

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    ik dacht altijd dat ik pas na 40 weken zou bevallen, maar ben met precies 38 weken mama geworden van ons meisje, totaal onverwacht dus eigenlijk!

Deel Deze Pagina