Als je heel langzaam met 30 weken wat vruchtwater verliest (vraag het voor mijn collega ) gaan ze dan snel over tot bevallen of kun je daar nog mee door lopen ze is nu naar het ziekenhuis ?
Weet het niet zeker, maar als het echt vruchtwater is dan zijn haar vliezen toch gebroken? Dan moet de bevalling binnen 24 uur beginnen anders grijpen ze in. (tenminste, volgens mij, ben er niet 100% zeker van...)
Als je vliezen zijn gebroken moet je binnen 24 uur bevallen. Maar volgens mij verlies je heel wat vruchtwater niet alleen klein beetje. Bij mij was het echt alsof er een fles open was bleef maar stromen.
Ik weet nog van mijn bevalling cursus dat het kan dat er bovenaan een scheurtje zit waardoor je langzaam wat verliest en niet een hele plas maar weet alleen niet meer wat ze gezegt heeft wat ze dan gaan doen r dat ik het vroeg
Als je nog zo vroeg in de zwangerschap bent, proberen ze de bevalling nog wel even tegen te houden hoor. Je moet wel in het zkh blijven ivm infectiegevaar maar je krijgt wel weeënremmers en longrijpers. Bij 30 weken proberen ze de bevalling nog wel even uit te stellen.
Dan moet ze gelijk naar het ziekenhuis. Rondlopen met gebroken vliezen is heel gevaarlijk ivm infectiegevaar.
Dit is niet waar!! Met dat termijn proberen ze het nog tegen te gaan en te remmen. Wel houden ze je in het ziekenhuis om je in de gaten te houden en krijg je longrijping. Tot 34wk proberen ze de bevalling tegen te gaan.
dan word je opgenomen in het ziekenhuis met bedrust en krijg je longrijping(weeën remmers niet altijd dan moeten ze aanwezig zijn. ze willen het rekken tot minimaal 34 weken al lukt dat niet altijd.