Me! Ik vind Dirk echt een fijne man! Vond vorige week haar echt super irritant. Maar hij is zo rustig, houd zich gedeist en stelt op een fijne manier vragen.
Oww en ik was altijd zo allergisch voor hem (echt onaardig van me want geen reden natuurlijk) maar ik heb m'n mening echt bijgesteld nav dit programma. Aardige oprechte man! Vond Vic vorige week ook wel okee. Zijn hier maar 4 afleveringen van?!
Ik of naja hij stond op pauze dus ben nog aant kijken. Ik snap alleen echt niet dat vrouwen hier aan meewerken. Bij mij kwamen ze vragen of traumacentrum mocht komen filmen tijdens de bevalling... naaah doe maar niet Ik vond Victoria juist heel leuk! Dirk vond ik een vreselijke man maar me mening begint nu wel bij te draaien.
Ik heb gisteren eindelijk de eerste aflevering gekeken met Victoria. Zo leuk om de verloskundige (Inge) te zien die ook bij mijn bevalling was 4 maanden geleden. Haar stagiaire heeft de bevalling geleid en zij heeft foto's gemaakt van de bevalling. Zo'n fijn mens!
Ik vond vorige wee met Victoria juist erg leuk! Dirk zou ik er echt niet bij willen hebben!! Hij kwam ook echt dichtbij kijken enzo, Victoria bleef wat mij betreft wat meer op afstand!
Wat een lieve man is die dirk! Vast een toffe papa voor z'n kindjes. Och en dat arme yoga stel, wat zat het ze tegen. Hopen dat het kindje helemaal gezond is
Ik heb ze allebij gezien. Vond Dirk heel medelevend en zacht aardig. Vond allebei de afleveringen leuk. Ikzelf ben in het catharina bevallen en heb vaak genoeg op de afdeling gelegen ivm cerclage en miskramen. Erg leuk om bekende gezichten te zien. Al was echt wel raar als ik me bedenk dat ik daar over een goede maand zelf lig te puffen. 😉
Ik vond Dirk juist helemaal niet leuk. Over de top en gemaakt. Terwijl die Victoria op mij nooit zo'n goede indruk heeft gemaakt, en ik haar juist wel heel leuk vond. Wat grappig dat iedereen het zo anders ervaart.
Ja, en toen bij Traumacentrum ook nog mijn gynaecoloog een tweelingbevalling deed vond ik het helemaal leuk... Wel heel toevallig allemaal!
Echt jammer. Zag dat One born every minute ook al niet meer komt. Vond het juist leuk om 2 uur bevallingen te kunnen volgen
Ligt het aan mij of was deze er vorige week ook al op? Of zit ik nu de verkeerde terug te kijken??! (Zo onhandig kan ik ook zijn) Ik heb filemon gemist...