Dr Phil

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 30 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

https://youtu.be/HJNrzYHE-2s
    (Waarschuwing, schokkende aflevering!)

Wat vreselijk!! :(

Ik vind het alleen wel erg opvallend dat een paar dagen nadat deze uitzending werd uitgezonden in Amerika RTL per direct de show stopzet..

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Over wat gaat die aflevering dan?

3. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Kindermisbruik (trafficking) binnen een netwerk van politici, eigenaren van multinationals etc..

4. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Lees het boek Nobody van Marelle Boersma maar eens, is gebaseerd op een ware feiten. Te ziek voor woorden. Ik ben de hele tijd onpasselijk geweest tijdens het lezen.

Dat RTL gestopt is met de uitzending van Dr. Phil om deze aflevering betwijfel ik. Ze hadden net zo goed de aflevering over kunnen slaan en een andere kunnen uitzenden, geen haan die daar naar kraait. Misschien kun je de vraag bij RTL neerleggen.

5. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Bepaalde geselecteerde kinderen (in ieder geval degenen die de 'training' overleefden) zouden de toekomstige mind-controlled slaven worden die zouden kunnen worden gebruikt voor duizenden verschillende klussen, variërend van seksuele slavernij tot moord. Een aanzienlijk deel van deze kinderen, die werden beschouwd als verbruiksgoederen, werd opzettelijk afgeslacht voor (en door) de andere kinderen om de geselecteerde cursist te traumatiseren tot totale volgzaamheid en onderwerping".

een stukje van deze website: Oorsprong en Technieken van Monarch Mind-control

die uitlegt wat de vrouw uit de aflevering van dr. Phil meemaakt.
    Echt vreselijk en bijna niet te bevatten, maar het bestaat.

Deel Deze Pagina