Hey, Ik ben gewoon beneiuwd wie er bevallen is tijdens volle maan en hoeveel wk je toen was?!? Meiden die moeten bevallen, ik hoop dat de maan een beetje meehelpt! Liefs
haha, dit topic heb ik iets meer dan een jaar geleden ook geopend. Helaas is er niemand met volle maan toen bevallen: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/92462-vanavond-volle-maan-wie-doet-mee.html Overigens zeiden beiden ziekenhuizen hier in Tilburg ook geen 'last' te hebben van volle manen. het is dan niet drukker dan normaal. Vooralsnog een bakerpraatje maar het zou wel heel mooi zijn dat nu met de volgende volle maan iedereen die de 37 weken gepasseerd is bevalt! ik wens het in ieder geval iedereen toe hihi.
Mijn bevalling begon op de avond van volle maan, met 40+4 dagen. Als meisje er goed voor gelegen had, was ze ook die nacht wel geboren. En een collega/vriendinnetje van me is nu aan het bevallen geloof ik! Ze was vandaag precies uitgerekend.
Ik ben een nacht ervoor bevallen. De nacht van volle maan lag ik nog in het zh en was er maar een aan het bevallen. En dat werd de ochtend en toen was de maan al weg
Ik ook Ik hoop wel vóór de volgende volle maan te bevallen trouwens. ERn zo gek is het verhaal nog niet...de maan heeft invloed op water. Wij zijn zo'n 70% water
Had het gehoopt . Gisteravond begon ik wel enorme krampen te krijgen, maar nu is alles wat weggezakt. Helaas hier niet dus!
Ik had ook hoop.... Maar baby zit nog gewoon in de buik, en geen tekenen dat 'ie van plan is zich snel te melden!!!
Ik heb laatst gelezen waarom het lijkt alsof er veel baby's geboren worden met volle maan. Vaak is het lastig te zien of het echt volle maan is of bijna. Zo'n 3 dagen vóór en 3 dagen na de echte volle maan, lijkt de maan al aardig rond. Er is dus een week (per maand!) dat het volle maan lijkt, zeker als je half slaperig met een pasgeboren baby op je borst uit het raam kijkt. Dat betekend dat een kwart van de baby's (1 week per maand) met "volle maan" geboren wordt. Zo denken dus heel veel mensen dat volle maan invloed heeft op de baby's die geboren worden, maar dit blijkt na onderzoek dus echt niet zo te zijn! Helaas dus.. Maarrrr, er worden elke dag baby's geboren, dus ook met volle maan
ik geloofde nooit zo in dat bevallen met volle maan. nu heb ik dat zelf wel gedaan, was toen 40+0. maar diezelfde dag was het verschrikkelijk druk in het zkh bij de verloskamers, en alleen al bij mijn vlos zijn er toen nog 7 andere vrouwen bevallen!! dus er zal toch wel een kern van waarheid inzitten dan...
Ben ook bevallen met volle maan... 39+5 (en de kleine was ook verwekt met volle maan ) Ik heb juist een onderzoek gelezen van iemand die wel bewezen had dat in de paar dagen rond volle maan meer kids geboren worden! Maar ehhh is het nu volle maan? Mn ei kan wel elk moment komen... dus misschien maar een poding dan voor nr 2 EDIT: ohh duhhh volle maan was gister... solly...