Ik heb net een bijna nieuwe lodger van iemand overgenomen. Ik vindt het wel zo fris om hem nog even te wassen voor ik hem ga gebruiken. Nu heb ik alleen echt geen idee of dat mag en hoe je die dan moet wassen. Temperatuur, wel of geen droger? Heeft iemand een idee hoe ik dat moet doen? Het is trouwens een fleece lodger.
Ik was mij lodger altijd op 30 graden. Geeen wasverzachter voor de kleintjes gebruiken. Ik heb hem ook gewoon in de droger gedaan wordt hij lekker zacht van.
ik was hem altijd op 30 graden fijnwasprogramma en niet in de droger. Heb hem 2de hands en gebruik hem nu voor de 2de keer en hij is nog prima.
Hier gaat de lodger gewoon op 40 normaal programma en ziet er nog goed uit. Doe hem niet in de droger. En ik gebruik wel wasverzachter ik vind dat altijd lekker ruiken en hier hebben beide dochters daar nog nooit last van gehad.
gewoon handwas prog 30 graden is goed hoor... volkgens kraamverzorgster hier, kan je gewoon wasverzachter gebruiken, je merkt gauw genoeg of ze daar op reageren en dna stop je gewoon
Wij hebben Lodger Wrappers in katoen en fleece. Ik heb beide varianten altijd gewoon op 40 graden gewassen (met hypo-allergene wasverzachter van Robijntje). De fleece variant liet ik drogen aan de lijn en de katoenen deed ik in de droger. Alles is hier vaak gewassen (Jara spuugde veel), maar ziet er nog als nieuw uit!
Heb mijn fleece wrapper ook gewoon gewassen op 30 graden en die ziet er nog goed uit. Dus lekker wassen, wel zo fris! (mijne is ook tweedehands)
Bedankt voor de reacties! Ik ga hem zo maar eens even in de wasmachine gooien dan. Denk dat ik hem in eerste instantie lekker buiten laat droger, het is hier nu toch mooi weer. Als hij naar mijn gevoel dan toch te hard wordt was ik hem gewoon nog een keer en doe hem daarna in de droger.