Bevallen midden in de zomer. Wat voor kleding?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moonlight159, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Het fijne van nederland is dat je het nooit weet met het weer!
    Ik ga maar van beide wat aanschaffen en we zullen dan wel zien.

2. giraf

giraf Niet meer actief

#22 giraf, 25 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2011
    *dubbel*

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zou er maar zo ook mee te maken kunnen hebben.
    Mijn meis is van 1 juli 2009 maar was na de uitgerekende datum geboren.. nooit geen kruik hoeven gebruiken ofzo..

4. giraf

giraf Niet meer actief

Nu je het zegt begint me iets te dagen van regen ja... Ik heb alleen die dagen meer naar mijn meisje gekeken dan naar buiten haha!
    Hoop dat deze zomer lekker warm zal zijn...
    (maar ook weer niet te warm, want dan kan ik de laatste weken van mijn zwangerschap weer geen schoenen aan, net als vorige keer :D)

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Mijn dochter is van juli 2009, en deze baby gaat ook een juli-kindje worden. Bij Julie had ik best wat zomerspul in huis, shirtjes met korte mouwen en die superschattige jurkjes. Die heeft ze helaas niet veel aangehad, ondanks de tropische temperaturen. Ze had echt lange mouwen nodig, in het begin ook haar mutsje opgehad.
    Ze droeg vooral zachte lange broekjes, rompers met korte mouw/mouwloos/spaghetti en daaroverheen een longsleeve. Voor naar buiten en als het frisser was een lekker (katoenen) vestje eroverheen (zonder capuchon, dat ligt lekkerder). Ze heeft de shirtjes met korte mouwen wel gedragen met een romper met lange mouwen eronder.
    Kruik heeft ze de eerste tijd ook zeker nodig gehad!

6. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Jaaa!! Goed topic, ik lees effies mee :) Hier namelijk ook een augustus-mama :)

Deel Deze Pagina