zoek een buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Umm85, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoi meiden,

Wie kan mij even adviseren want zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een buggy die:

- goed stevig is en comfortabel voor dagelijks gebruik
    - waar een meerijdplankje op past
    - makkelijk en redelijk compact opklapbaar
    - grote boodschappenmand
    - makkelijk mee rond te rijden

Wie o wie? bij voorbaat dank!

2. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    Een buggy of een kinder/wandelwagen? Want ik weet niet of er buggy's zijn waar plankjes achter kunnen.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ja ik weet niet precies hoe je het moet noemen. Enkel een zitgedeelte zeg maar, en welke compact op te klappen is.

4. nikos

nikos Lid

11 jan 2011
    27
    0
    0
    op een buggy kan geen plankje... dan kom je op een wandelwagen en ben je een heel stuk duurder uit...

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

achter een buagboo bee kan wel een plankje alleen die is best prijzig en voor dat geld kun je ook een gewone kinderwagen voor kopen.

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Het hengsel van mijn luiertas past om de 2 handvatten. Zo doe ik mijn boodschappen. Voor iedere buggy geldt dat als je het te zwaar maakt de buggy snel omvalt.

De MacLaren Quest komt overal heel goed uit de test en bevalt mij prima. Het inklappen gaat snel en makkelijk en het gaat ook mee op de fiets (buggydrager). Die van mij was na een tijdje zoeken voor 40 euro op marktplaats.

Wat voor wagen heb je nu?
    Heb je nog een duowagen nodig denk je?
    Kan er op je kinderwagen geen zitje of mee rijdplankje?

Ik hoop dat je er iets aan hebt

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij zijn heel tevreden over de Quinny Zapp, maar een gewone buggy is eigenlijk pas handig na een jaar. Tot die tijd is de wandelwagen veel beter qua ondersteuning en comfort.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij gaan voor een Quinny Zapp. Gaan hem alleen gebruiken als we weg gaan op de fiets. (de wandelwagen op de fiets lijkt me niet zo handig :p ) En voor de rest gewoon de wandelwagen. (mura)

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Volgens mij kan er achter een standaard buggy geen meerijplankje. Dan zou je altijd nog een duobuggy kunnen overwegen.

Wij hebben een Koelstra buggy. Hartstikke tevreden over. Doet in mijn ogen niet al teveel onder in kwaliteit voor een Maclaren maar is wel een stuk goedkoper.

Nu vanwege de komst van kindje 2 hebben we ook een duobuggy aangeschaft zodat ik straks met beide kids in de wagen op stap kan. Vond ik iets praktischer dan een duowandelwagen want die zijn gelijk weer zo huge. Dit is wel een Maclaren geworden die ik 2e hands heel voordelig op de kop heb weten te tikken. En deze mag in principe vanaf de geboorte worden gebruikt dus mocht de nood aan de man komen dan heb ik iig een optie om beide kids nu al mee te nemen.

Deel Deze Pagina