Zijn er hier meiden die ervaring hebben met het bevalcentrum de nieuwe meren in Hoofddorp? Er is wel wat informatie te vinden op het internet maar vrijwel niets van vrouwen die er zelf bevallen zijn
Wat wil je weten?? Ben en ga er niet bevallen ( was eerst wel t plan, maar nu medisch) maar paar vriendinnen wel daar bevallen.
Bedankt voor je reactie! Ik vroeg me af of het meiden goed is bevallen daar, ik zag dat ze een eigen badkamer hebben incl bad maar is het dan ook mogelijk om in dat bad te bevallen? Voor jou schiet het op zie ik! Spannend, heel veel succes alvast!
Ligt aan je vk of je daadwerkelijk in bad mag bevallen. Weeen opvangen iig wel. Het bad is daar groot genoeg voor. Maar staat wel met 1 deel tegen de muur. Vk kan er niet omheen lopen. Vriendin is daar in bad bevallen met eigen bevalbad. Het ligt op de klinische verlosfafdeling. 2 aparte ruimtes aan de zijkant. Als je moet worden overgedragen aan de gyn ben je er dus snel. Wel moet je dan alsnog verhuizen naar een medische verloskamer. De sfeer is huiselijk en de ruimtes zijn groot, open en het oogt allemaal erg luxe. Ik baal dat ik er niet meer kan bevallen.
Dat klinkt idd goed, zal het bij m'n volgende spraak met de vk even aankaarten want zou toch wel graag een badbevalling willen proberen. Wat balen dat je medisch moet bevallen meid, ook in Hoofddorp of ander ziekenhuis?
In het spaarne, lekker dichtbij. En prima verloskamers. Van mij mag ie komen, hahaha. Je kan trouwens ook rondleiding krijgen in dat bevalcentrum. Zijn bepaalde data voor staat volgens mij op hun site.
Ja klopt ik had het gezien maar de nieuwsgierigheid begon het te winnen van het geduld hebben haha. Hopelijk duurt het voor jou niet lang meer en kun je gauw gaan genieten!
Ik ga daar bevallen is de bedoeling. Ben bij zo een voorlichting geweest en toen zeiden ze dat je niet in het bad mag bevallen ivm hygiene.