dag meiden, ik ben weer terug van vakantie was heerlijk een weekie niks! @Arri: pemig meid, hopelijk voel je je snel weer beter! ik elk geval wel een stuk beter als je de bevalling ingaat! kop op meid, je kan het! @Dagdromer: van harte met Laura fijn dat ze er is! en super dat het zo goed ging, daar hoop ik ook op! @MvJ: succes morgen, spannend hoor! zet hem op. morgen voort eerst onder controle bij de gyn, ik ben benieuwd, hopelijk mag ik de kleine man nog een keer zien op een echo... liefs Miek
Miek, ow, heerlijk vakantie... waar ben je geweest? Bij mij kreeg ik de eerste controle bij gyn. gelijk een echo. Maar zoveel zie je er niet meer op. Volgende week heb ik weer een groeiecho. Doen ze in het zh veel vaker dan bij de vk, heb ik het idee. Morgen moet ik weer voor controle. Kaart dan maar gelijk aan hoe ik me voel... beroerd, verkouden, ziek... Ik ga slapen!!
we zijn een week in center parcs geweest, lekker zwemmen en de kleine man nog volop aandacht geven en veel gepraat over wat er gaat komen en dat we nog net zoveel van hem houden. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan als het broertje er is. En de gyn zei ook dat het echt een jochie is Er was verder inderdaad niet veel te zien, alles is al zo groot. Volgende week een afspraak met de verpleegkundige om alle vragen te beantwoorden die ik heb over bevallen. En Arri, lekker kunnen slapen? Zou MvJ al bevallen zijn??? Miek
Gisteravond las ik even stiekem bij de aprilmama's mee... het rommelde wel bij mvj, maar zette nog niet door... hoe zou het nu zijn?
Hier nog absoluut niet optimaal Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest; wat is mijn eigen arts toch een lieve man De arts van vorige week stond me echt tegen; maar hij snapt het gewoon, lijkt het. Ik moest me maar geen zorgen maken, de luchtweginfectie zou volgende week over zijn en daarna ging ik lekker bevallen. En beviel ik toch eerder dan wilden zij mij er wel doorheen slepen. Toch hoopvol... Verder voel ik me nog flink beroerd; de afgelopen nacht hooguit 4,5 uur geslapen, maar niet aan één stuk door. Zit nu ook met zere ogen, hoofd en keel achter de laptop. Mijn moeder komt zo om Hanne te vermaken, neemt boodschapjes mee en zal waarschijnlijk het eten klaarmaken. Ze doet echt enorm veel voor me; erg fijn. Maar had het graag zelf gedaan!! Nu nog even genieten van je verlof, van Hanne, van je vrijheid... maar nee Bij de gynaecoloog was verder alles goed; gemiddeld kindje, bloeddruk iets hoger, maar niet zorgwekkend, kindje ligt ingedaald met het hoofdje vast (ach, het arme kind...). Dus dat is alleen maar goed nieuws!
Nog steeds geen nieuws van mvj?? Hoop toch wel dat ze haar kleintje nu in haar armen heeft. Ben erg benieuwd.
Even geneusd hoor... Om 15:04 heeft mvj dit geplaatst: Vruchtwate is gebroken, wat een zwembad! Na 1.5 uur nog geen weeen. Nu aan het infuus! Dus nu wachten op de weeen!
Ik kon het niet laten... heb weer even gespiekt! Mamavanjuul, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje!! Hopelijk herstel je snel en mogen jullie gauw lekker naar huis!