Dag meiden, het fijne weet ik er niet van maar MarjoM is bevallen met een keizersnede van haar dochter Sophie om 00.15 uur. Groetjes sensee
wat jammer dat het toch weer een keizersnede is geworden... hopelijk is alles goed met moeder en kind!
Marjo, gefeliciteerd met de geboorte van Sophie! Ben erg benieuwd naar je verhaal; maar eerst maar even lekker genieten van je nieuwe gezinnetje!!
Hier is het helaas ook weer op een spoed keizersnede uitgelopen. Erg jammer omdat ik wel volledige ontsluiting heb gehad maar de kleine lag nog te diep in het geboorte kanaal en zelf met een vacuumpomp is het niet gelukt. Heb ook te horen gekregen dat als er ooit een volgend kindje zou komen deze met een geplande keizersnede te wereld zou komen. op de normale manier zit er helaas niet meer in.
Nee, dat is helaas zo na 2x een keizersnee..... Maar, alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!
Loesjuh, als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julie!! Gaat het goed met haar? Waarom is je eerste kindje met keizersnede geboren? Hoe komt het dat een kindje niet genoeg is ingedaald? ben je ingeleid? Mamanama, is dat zo? Na 2 keer een keizersnede niet meer gewoon bevallen? Wist ik niet! Wat jammer om te horen dat er nu al 3 bevallen mama's bevallen zijn dmv een keizersnede ... nog niemand vaginaal na een keizersnede...
Loesjuh gefeliciteerd! Jammer dat het niet gelukt is als je het graag wilde. Wat was idd reden van je eerste keizersnede? Mamanama ik wist dat ook niet na 2 keizersnedes altijd een volgende... Als ik de stand zo lees ben ik blij dat ik gewoon zelf heb kunnen kiezen voor de keizersnede....Was ik al voor en na de keizersnede maar nu ik dit weer lees..
loesjuh jij ook gefeliciteerd! Wel balen meid, weer een keizersnede... Ik ga ook nog steeds voor een natuurlijke bevalling... waarom zou ik het niet proberen. Er is trouwens bij mij ook geen reden waarom het niet zou lukken. Tot nu toe ligt babylief niet in de stuit en mijn bloeddruk is nog goed, dus ik ga er nog steeds vanuit dat de baby gewoon vaginaal komt.
debby, daar hoop ik inderdaad ook op... geen reden voor een keizersnede, behalve de eerdere keizersnede. Maar gewoon lekker normaal beginnen... Hebben jullie er ook zin in? Ik al wel...
Mamanama, dat wist ik ook niet. Geen idee of dat de reden is, hoorde nl ook zeggen dat mijn bekken te smal waren. Er komt sowiso geen derde dus heb er eigenlijk verder niet naar gevraagd. Arri, mn eerste dochter is ook geboren met spoed keizersnede. Tweede was volledig ingedaald en ben niet ingeleid. Wel 2 dagen eerder gestript en sinsdien was het aan het rommelen. Ik moet trouwens zeggen dat het herstel me beter afgaat als bij de eerste. Ik heb alleen een laag hb door bloedverlies daar voel ik me nog wel eens beroerd van.
Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb? Maar tegen mij is gezegd dat een bm te zwak is na 2x keizersnede.......kan ook alleen de mijne zijn?
Ik ben nu 18,5 week zwanger... dus het duurt nog hééél lang voor mij... Maar het lijkt me zo'n bijzondere ervaring... Mamanama, ik heb wel gehoord van een vrouw die mocht maar 2 keizersnedes omdat ze nogal fors weg... dus enorm veel littekenweefsel. Toch nog -per ongeluk- een derde keer zwanger... met die keizersnede (met een week of 36) gelijk gesteriliseerd. maar van een andere vrouw weet ik dat ze inmiddels haar 5e keizersnede heeft gehad, en voor haar was dat geen probleem... Dus misschien ook wel per vrouw/per gynaecoloog verschillend. Loesjuh, fijn dat het nu beter lijkt te gaan... hopelijk gaat je hb gauw omhoog! Hoe heb je de tweede keizersnede ervaren? ps. ben dezelfde persoon als de topicopener... maar wilde even volledig anoniem zijn!
volgens mij is 3 keizersnedes zo een beetje de max maar ze bekijken per keer hoe dik het litteken is, als hij heel dun is kan je beter niet meer zwanger worden. Oh 18,5 week alweer... gaat snel he, voor je het weet is het zo ver... Ik ben nu 29,2 week. Het ziet tot nu toe allemaal goed uit voor een normale bevalling, behalve dat mijn kind erg groot is, maar we gaan het zien... mijn gyn is ook nogal voor natuurlijke bevallingen dus misschien heb ik mazzel...