...... kan dit een begin zijn . heb gegoogled en hier en daar lees ik van wel dat misselijkheid een teken van een startende bev kan zijn . maar wat vinden jullie ??
ja niet iedereen heeft dit he maar ik was dus ook misselijk en vriendin van mij was enkel misselijk dus het kan
pppfff spannend t duurt al 2 dagen en heb emasefene genomen . vind misselijk zijn zo vreselijk !!!!!! de eerste begon t met wat slijmerig bloedverlies dus heel anders . ben benieuwd
ja elke zwangerschap en bevalling is anders en ze zeggen dat vaker he in begin en de laatse dagen misselijk ! heel spannend ! ik duim voor een voorspoedige bevalling ! ben benieuwd wanneer het nou doorzet heb gelezen dat je veel last hebt van voorweeen en dan vorige keer dat druppeltje bloedverlies ! zal wel iets gaande zijn denk ik dan
Ja dat bloed verlies is al wel ff geleden maar heb al weken veel last van serieuze krampen ..... Net stuurdr me zus een whats app met hoe is t heb t gevoel. Dat je moet gaan bevallen haha
haha nou ik denk dat het van jou wel mag gebeuren he die krampen zijn verschrikkelijk had het bij men meid ook vanaf week 32 en ben bevallen met 39 weken en 5dagen weet wat je voelt en hou me al vast voor binnen een week of laat ons zeggen 22 a 23
De baby is er erg druk op t moment . Dat is voor een bevalling toch meestal niet?. Wel heb ik net een schone broek aan moeten doen , kan wel urine zijn omdat ie zo druk is . T ruikt alleen nergens naar . En idd t mag wel gebeuren van mij . Ben de eerste 20 weken ziek geweest en vanaf dat moment veel last van me bekken . Best lastig met een peuter van 2 en zielug voor haar dat mama bijna nix meer kan
geloof mij ZE KUNNEN HEEEL DRUK ZIJN HOOR mijn meid was nog nooit zo druk geweest als toen ik moest bevallen ! ik wil jou 1ding zeggen meid ! als je twijfelt zoiezo bellen ik heb onwetend 48 uur met gescheurde vliezen gelopen ! en wat een miserie was dat ! antibiotica van 6u15 tot de bevalling zelf 22u49 aan de monitor enzo echt niet prettig ! het kan vruchtwater, afscheiding, of urine zijn houd het heeel goed in het oog ! ik snap dat het voor jou genoeg is zeker met nog een peuter van 2 jaar ! en bekkenpijn ai ai heel erg lastig !
Iig nog niet bevalen.denk oook niet dat t vruchtwater was heb niks meer verloren. Tenige wat we kunnen doen is afwachten.il meld me later weer
Spannend hoor! Hoop voor jou dat het snel begint. Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik de laatste weken voor mijn bevalling steeds erg misselijk was en uiteindelijk pas met 42 weken ben bevallen :-D. Dat wilde je vast niet horen...
hahaha neeeeeeeeeee , maar jah we moeten w8ten net als iedereen . zelfde als met testen dat duurt ook altijd lang hahaha
gelukkig happymama! hoop dat je snel een mooi beebje mag in je armen sluiten hoor ! ik blijf duimen voor een voorspoedige bevalling !